martini077 martini077
594
BLOG

Moda na atakowanie Piłsudskiego

martini077 martini077 Polityka historyczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Zapanowała  swoista moda na atakowanie Marszałka. Brutalne, bez pardonu i umiaru. Gdzie nie zajrzę, Piłsudski okropny, i trzeba uzmysławiać ileż to zła spowodował i jakie kłamstwa zbudowały jego legendę. Wpisuje się to wszystko w całą serię publikacji, książek etc. Ziemkiewicza, Zychowicza i tego typu fachmanów od tłumaczenia na nowo naszej historii, zohydzania tego co dla pokoleń było święte i polskie.

Nie cierpię tej łatwej, bezwzględnej pisaniny, skądinąd sympatycznych dziennikarzy, mających na koncie też niezłe teksty.

Wg mnie brakuje dzisiaj Polsce ludzi formatu i pokroju Piłsudskiego. Wielkiego Polaka, niezwykłego człowieka, który czuł i dźwigał odpowiedzialność za Ojczyznę.


martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka