bufon bufon
212
BLOG

Misiewicziada

bufon bufon Polityka Obserwuj notkę 6

Karma wraca, albo koza do kozy


Jak wieść gminna niesie, bliska przyjaciółka smoleńskiego mecenasa w pretensjonalnych okularkach, ta która pierwszego września wstrzymała harcerza by podnieść wagę przyjaciela licznych rosyjsko-radzieckich agentów, wraz z czołem-panie-ministrze, została dzisiaj aresztowana.


Jakoś wcale nie jest mi jej żal.


Choć nieco mi wstyd uczucia, które właśnie mnie trawi...


https://www.youtube.com/watch?v=zfqIuzpr5DE


bufon
O mnie bufon

kontestator bolszewizmu, wróg nazizmu, antagonista faszyzmu, tępiciel hipokryzji, nieprzyjaciel pisizmu, krytyk klerykalizmu, sympatyk rozsądku, powściągliwości, zrównoważenia, trzeźwości, racjonalizmu, humanizmu, panenteista, Namolna bolszewia będzie banowana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka