M. z W-wy M. z W-wy
20
BLOG

Nie ma to jak autorytet...

M. z W-wy M. z W-wy Polityka Obserwuj notkę 1
"Młodzi socjaliści węgierscy wywołali skandal wybierając Che Guevarę, marksistowskiego rewolucjonistę z Argentyny na swój symbol. Na Węgrzech - byłym kraju bloku socjalistycznego - taki wybór nie został przyjęty z entuzjazmem." Taką informację podał w czwartek portal Interia.pl.

Niestety, do Polski ta choroba też dotarła. Wokół pełno młodzieży - głównie w wieku studenckim - w koszulkach z wizerunkiem Che, Lenina, napisem "KGB" albo ze znakiem sierpa i młota. Ludzie! Czy nie dociera do Was, że przez noszenie takich "symboli" nie jest powodem do dumy? Nie wiecie ilu ludzi wymordowali komuniści? To prawda, kiedyś była cenzura, ale teraz można o tym legalnie poczytać - zapraszam do księgarni bądź biblioteki.

Czy z mojej strony jest to zamach na wolność słowa? Skądże znowu. Po pierwsze, wystarczy poczytać Konstytucję, która zakazuje propagowania nazizmu, faszyzmu i komunizmu. Dziwi i żenuje mnie ta nowa moda, ale jeszcze bardziej dziwi mnie fakt, iż "postępowcy" czczą zbrodniarzy, natomiast na każdą informację o propagowaniu symboli nazistowskich (tak jak w przypadku "Młodzieży Wszechpolskiej") reagują z taką nienawiścią. Też mi się to nie podoba, ale skoro lewacy chcą "wolności słowa", to niech nie protestują, gdy ktoś wyraża zdanie odmienne od nich.

A może tu chodzi o coś innego? O wolność wyrażania poglądów lewicowych (tak na marginesie - Hitler też był lewicowcem!) - i żadnych innych!

Swoją drogą, Che Guevara chyba przewracałby się w grobie, gdyby widział, w jaki sposób (chodzi mi o tych, którzy na sprzedaży tych koszulek zarabiają wielkie pieniądze!) wykorzystywana jest jego podobizna.
M. z W-wy
O mnie M. z W-wy

"Jestem katolem i homofobem. I nie mam zamiaru się z tego leczyć. Podobnie jak ktoś, kto nie lubi pająków, nie musi leczyć się z arachnofobii." Wojciech Cejrowski, źródło - Onet.pl "Sprawiedliwość polega na tym, że dobrze powinni mieć ludzie, którzy umieją pracować lub myśleć – natomiast ci, co są głupi i na dodatek lenie, mają mieć bardzo źle!" (Janusz Korwin-Mikke) Warszawscy radni to największa bandytierka Każdy chciwie na publiczne pieniądze zerka Jak tak patrzę to cyniczni i złośliwi Głupi, pasożyty, insekter, nowotwór na organizmie żywym Radny kradnie zasada jest taka Synekura tego typu warta jest siusiaka Lub pipuni wszelkiej maści złodziei na stołkach Służba wasza temu miastu to kit na kółkach!" (El Dupa - "Prohibicja")

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka