Detergent Detergent
26
BLOG

Zastanawiam sie tak od kilku dni w sprawie immunitetu

Detergent Detergent Polityka Obserwuj notkę 2
Nie moge pojac jak, to ,ludzie inteligentni moga ciskac w swoj wyborczy plebs (nawiedzonych) takie oto wytlumaczenie.,,Pomylilismy sie i myslelismy,ze to chodzi o areszt dla pani O'' itp. . I tu dopiero mnie olsnilo (bo w gruncie jestem tepy ,a do tego leniwy'') -az tylu poslow naj...naj ...naj ,moglo sie pomylic.Wszyscy mieli jednoczesne zacmienie? Komu to? Kto to kupi? A jednak-sa tacy,ze nie takie ,,arcydziela  '' polkna .W sumie,wiecej nic do powiedzenia nie mam,a z lenistwa nic  wiecej nie napisze.Bo po co i komu ? Ja mam swoich mesjaszy,a oni swoich.Ale nawet ciemny ,,moher'' by tego nie kupil.
Jedrus-koalicjant,od laty, sprzedaje inteligentniejsze opowiastki.
       Bo w sumie rozni sie od populistow z PO tylko tym,ze pozniej w garnitur wskoczyl i opoznil sie w  nauce sejmowych manier.Ale nadrabia,gdy reszta stanela w miejscu.Troche wstyd w salonie ,posilkowac sie samoobroncem,ale w oczy jeszcze nie szczypie
Detergent
O mnie Detergent

Pochodze z rodziny 3-ech Pilsudczykow i moje korzenie sa wazne,bo one mnie ksztaltowaly w rozumieniu pojecia ,,niepodleglosc''.Tylko post-bolszewia sie ich wstydzi,bo pewnie ma czego.Polityki uczyl mnie dziadek.Tak jak i niepismienne komusze stado po wojnie,gdy dostal propozycje nie do odrzucenia.Uczyl-poki mu jego win przeciwko ,,wladzy ludowej'' nie wynalezli.Oczywiscie ci sami,ktorych uczyl.Uczyl,bo rozumial sytuacje Polski,ze chwilowo nie czas na ,,wolnosc'',a ta bolszewicka ,niepismienna zgraja,bedzie sie w swiecie przedstawiac jako elita tego kraju i,,Polacy''.A nawet polskiego ich musial uczyc.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka