michal rachon michal rachon
77
BLOG

Dogrywka 1.0

michal rachon michal rachon Polityka Obserwuj notkę 5

W czasie przerwy na lunch odebrałem ciekawy telefon. Po raz pierwszy od zakończenia współpracy zadzwonił do mnie Janusz Kaczmarek, informując że wpis Dogrywka z mojego bloga wymaga uzupełnienia i korekty. 

W spotkaniu Janusza Kaczmarka z Jackiem Karnowskim nie uczestniczył Jarosław Marzec, a spotkanie odbyło się tydzień wcześniej niż napisałem w tekście Dogrywka. Wyjaśniałoby to, dlaczego informacje dotarły do mnie z mniej więcej takim opóźnieniem. Janusz Kaczmarek nie wypierał się spotkania z prezydentem Sopotu, stwierdził jednak że kiedy ten był zatrzymywany, były szef MSWiA był za granicą. 

O ile więc również drugie źródło nie mija się z prawdą, co do faktu spotkania Karnowski - Marzec, to być może miały miejsce dwa osobne spotkania. Poczekajmy zatem na kolejne potwierdzenia lub dementi.

Link do Dogrywkihttp://michalrachon.salon24.pl/394009.html

Politolog, współtwórca portalu abcnet.com.pl. Od dziecka koszykarz, kibic tenisa. Były doradca i rzecznik MSWiA, wiceprzewodniczący rady programowej TVP Gdansk, rzecznik PiS Sopot.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka