michal.spolecznie michal.spolecznie
2570
BLOG

Ukraina od 7 lat nie zezwala na import mięsa z Polski

michal.spolecznie michal.spolecznie Polityka Obserwuj notkę 37

 

Ostatnio wyczytałem taką informację w Polityce, że Ukraina utrzymuje embargo na import mięsa z Polski (wieprzowina i wołowina). Ktoś też o tym wspomniał  w radiu. Teraz rzuciłem okiem do Internetu i znalazłem link potwierdzający to.  

Jeśli to prawda, to warto zadać sobie pytanie, o co tutaj chodzi? Bo jeśli Polska obecnie ewidentnie się naraża w interesie Ukrainy, podczas gdy Ukraina utrzymuje sankcje ekonomiczne względem Polski, to czy ktoś tu się nie odkleja od rzeczywistości?

Jest zaskakujące, że media się o tym prawie ani nie zająkną, a to chyba ważna informacja?

Nie wiem, czy rozumiem wszystkie aspekty, ale w zasadzie to…ręce opadają. Mogę pojąć, że Rosja próbuje się odgryźć na Polsce ekonomicznie. Tu jest konflikt i to jej zbójeckie prawo. Ale, że dopuszcza się, że robi to Ukraina brzmi w obecnej sytuacji trochę groteskowo i niepoważnie. Jak dla mnie, obrona interesów ekonomicznych Polski powinna wyglądać odrobinę inaczej.

 Ciekawią mnie Państwa komentarze...najbardziej by mnie uczieszył komentarz demantujący tę informację, jako kaczkę dziennikarską. 

 

Chcę się dzielić wnioskami i wiedzą wyniesioną z ciekawego i specyficznego środowiska zawodowego. Przedstawiam swoje prywatne opinie. Nie boję się ani merytorycznej, ani niemerytorycznej krytyki:) Komentarze nie na temat bede wycinal.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka