mikael-plus.salon24.pl/325890,arabski-dal-glos
Zapytanie posłanki Jolanty Szczypińskiej nr 9562 doczekało się publikacji odpowiedzi na sejmowym serwerze ORKA.
Poniżej kopia strony z dn. 20.07.2011r. gdy jeszcze urzędujący minister ON Klich nie zaprezentował swej odpowiedzi, pomimo, że od daty zapytania minęło wtedy 100 dni.
| Zapytanie nr 9562 |
| w sprawie |
| godziny, o której w dniu 10 kwietnia 2010 r. nastąpił wylot rządowego samolotu TU-154M z lotniska Okęcie |
| |
| Zgłaszający |
Jolanta Szczypińska |
| Adresat |
|
| Data wpływu |
13-04-2011 |
| Data ogłoszenia |
28-04-2011 - posiedzenie nr 91 |
| |
|
| |
|
| |
Odpowiedź |
| Odpowiadający |
Bogdan Klich - minister obrony narodowej
|
| Data wpływu |
20-05-2011 |
| Data ogłoszenia |
26-05-2011 - posiedzenie nr 93
|
Dziś 2.08.2011r. opublikowana została odpowiedź eks ministra ON i brzmi ona następująco:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Odpowiedź ministra obrony narodowej - z upoważnienia prezesa Rady Ministrów -
na zapytanie nr 9562
w sprawie godziny, o której w dniu 10 kwietnia 2010 r. nastąpił wylot rządowego samolotu TU-154M z lotniska Okęcie
Szanowny Panie Marszałku! Odpowiadając, z upoważnienia prezesa Rady Ministrów, na zapytanie pani poseł Jolanty Szczypińskiej w sprawie godziny, o której w dniu 10 kwietnia 2010 r. nastąpił wylot rządowego samolotu TU-154M z lotniska Okęcie (SPS-024-9562/11), uprzejmie proszę o przyjęcie następujących wyjaśnień.
Wylot samolotu rządowego Tu-154M w dniu 10 kwietnia 2010 r. do Smoleńska został zaplanowany na podstawie pisma w sprawie zabezpieczenia przelotu samolotem specjalnym oficjalnej delegacji prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej i osób towarzyszących na obchody 70. rocznicy zbrodni katyńskiej, przesłanego przez Kancelarię Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej do szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w dniu 9 marca 2010 r. (nr ZOOP-350-8-4-10). Planowane czasy startu były następujące:
- Warszawa (start godz. 6.30 LT) - Smoleńsk,
- Smoleńsk (start godz. 16.00 LT) - Warszawa.
Zgodnie z kolejnym pismem Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 30 marca 2010 r. (nr ZOOP-350-8-13-10) dokonano korekty godzin wylotu samolotu:
- Warszawa (start godz. 7.00 LT) - Smoleńsk,
- Smoleńsk (start godz. 18.00 LT) - Warszawa.
Faktycznie start samolotu z lotniska Warszawa-Okęcie do Smoleńska nastąpił o godz. 7.21 czasu lokalnego.
Godzina wylotu samolotu rządowego Tu-154M w dniu 10 kwietnia 2010 r. została ustalona na podstawie informacji przekazanej przez koordynatora ruchu lotniczego (pełniącego dyżur na wieży kontroli lotów lotniska im. Chopina w Warszawie) do planisty informatora ruchu lotniczego w Biurze Odpraw Załóg 36. Specjalnego Pułku Lotnictwa Transportowego. Informacja powyższa została zapisana w dzienniku przelotów i w systemie informatycznym BLUSZCZ.
Przedstawiając powyższe wyjaśnienia, pozostaję w przekonaniu, że uzna je Pan Marszałek za wystarczające.
Z wyrazami szacunku i poważania
Minister
Bogdan Klich
Warszawa, dnia 19 maja 2011 r.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Wyczerpująca odpowiedź - NIEprawdaż?
Poznaliśmy oficjalną godzinę wylotu jako 7:21, która to godzina w rezultacie daje godzinę lądowania 8:23!!!
Brakuje 18 minut - OFICJALNIE.
Publikacja zbiegła się w czasie z raportem tzw komisji millera i dymisją psychiatry Klicha.
Wniosek jest tylko jeden:
zaspali sejmowi informatycy (PO PrOstu)
Powyższa odpowiedź ministra ON nie jest zgodna z wyrokiem komisji millera gdzie godziną startu jest 7:27!!!
Poniżej cytat z raportu komisji "POlskiej" - czasy podane są w UTC
www.mswia.gov.pl/portal/pl/2/9282/Raport_koncowy_w_sprawie_ustalenia_okolicznosci_i_przyczyn_katastrofy_samolotu_T.html
O godz. 4:41 na pokład samolotu Tu-154M weszła pierwsza grupa pasażerów. O godz.
5:07 pod samolot podjechał, w asyście funkcjonariuszy BOR, samochód z Prezydentem RP
i jego Małżonką. Wejście na pokład ostatnich pasażerów nastąpiło o 5:08. Samolot
wystartował o godz. 5:27. Na pokładzie znajdowało się 96 osób, w tym 4 członków załogi
kabinowej, 4 członków załogi pokładowej i 88 pasażerów.
WOBEC TEGO KTO KŁAMIE ??? Miller czy Klich?
Natomiast czekamy na upublicznienie odpowiedzi Arabskiego, na zapytanie nr 9563
mikael-plus.salon24.pl/325890,arabski-dal-glos
| Zapytanie nr 9563 |
| w sprawie |
| określenia, kto ostatecznie podjął decyzję o wyborze załącznika nr 13 konwencji chicagowskiej jako podstawy do wyjaśnienia przyczyn katastrofy rządowego samolotu TU-154M, która miała miejsce w dniu 10 kwietnia 2010 r. |
| |
| Zgłaszający |
Jolanta Szczypińska |
| Adresat |
|
| Data wpływu |
13-04-2011 |
| Data ogłoszenia |
28-04-2011 - posiedzenie nr 91 |
| |
|
| |
|
| |
Odpowiedź |
| Odpowiadający |
Tomasz Arabski - szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
|
| Data wpływu |
15-07-2011 |
| Data ogłoszenia |
28-07-2011 - posiedzenie nr 97 |
Inne tematy w dziale Polityka