misiek1111 misiek1111
357
BLOG

dostęp do internetu

misiek1111 misiek1111 Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Przez tydzień nie będę miał praktycznie dostępu do internetu. Na pocztę odpowiem najprawdopodobniej dopiero w poniedziałek 14 marca.

Statystyki: spośród wysłanych wczoraj 20 zaproszeń (blogerzy, którzy napisali 11 notek w lutym) zdecydowane zainteresowanie dołączeniem wyraziła jedna osoba, jedna poparła ideę i wyraziła warunkowe poparcie, dwie osoby skomentowały na blogu wątpliwość w skuteczność przedsięwzięcia. Do nich to wysłałem maila na pw. z zaproszeniem. Jedna już wyraziła chęć przyłaczenia. Czekam na odpowiedź drugiej. A zatem sumarycznie zainteresowanie /zainteresowanie wcale nie musi oznaczać poparcia/ wynosi 20%, zdecydowaną chęć dołączenia wyraziło 10%.

W ciągu całej akcji wysłałem 36 zaproszeń, wolę przyłączenia wyraziły dotychczas cztery osoby, z tymże z jedną nie mam przez dłuższy czas kontaktu, dodatkowo jedna wyraziła warunkowe poparcie/pomoc. Można zatem mówić o 10% aktywnym zainteresowaniu inicjatywą.

misiek1111
O mnie misiek1111

Co by było gdyby opuścić limit dofinansowania partii politycznych z 3% do 10.000 głosów i zapłacić każdemu proporcjonalnie do liczby oddanych głosów? Bez zwiększania aktualnego budżetu. Być może natworzyłoby się 70 partii słupów. Tylko, że to są w sumie moje pieniądze i jak chcę je wydać na jakiegoś słupa z partii 'Maturzyści123' to w sumie mnie i tylko mnie powinno to obchodzić. Tak myśle.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości