46 obserwujących
1044 notki
790k odsłon
  182   0

Maniuś, nie posuwaj!




Swoją kolejną notką Karlus wybawił mnie z malo komfortowej sytuacji trzymanie tekstu, w ktorym muszę mu przyzanć racje. W tej nowej pisze:

image

wczśniej wrzuciwszy skan TAWS event 38
image

w ktorym obie prędkości pionowe sa wyraźnie mniejsze od 5 m/s. Przy okazji można zauważyć, że skoro do TAWS 38 lot samolot leciał nad lekko wznoszącym się terenem to należałoby oczekiwać mniejszej prędkości "closure" niż "sink". Ale to już było po kolizji z brzozą i w dużym przechyleniu więc coś mogło się zmierzyć dobrze a coś źle. Nie zmnienia to faktu, że TAWS rejestrował takie wartości, jakimi się kierował.

Dla dokumentalistycznego  porządku zrzut poprzedniej wersji tej mojej notki
image

oraz synchronizacja wykresów MAK i ATM z lotu 07.04.
image




Lubię to! Skomentuj1 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale