Mateusz45 Mateusz45
41
BLOG

Tablica = kpina ?

Mateusz45 Mateusz45 Polityka Obserwuj notkę 4

      Tak, tak właśnie uważam. Tablica  którą dziś wczesnym popołudniem odsłonięto na jednej ze ścian Pałacu Prezydenckiego to czysta kpina. Jej treść odnosi się bardziej do ludzi którzy się zbierali pod krzyżem niż do poległych. Zastanawiam się gdzie jest te 96 nazwisk które miały być na niej wypisane. Nie dość, że sama jej forma i treść jest nie do przyjęcia. To dodatkowo władza zafundowała nam niemały spektakl przy jej odsłonięciu. Jak inaczej można nazwać przeprowadzenie takiej uroczystości w takim tempie i bez należytej oprawy ? Opinia publiczna dowiedziała się o tym po fakcie, co gorsza nawet rodziny ofiar dowiedziały się o całym przedsięwzięciu z mediów. Powiedzcie mi Drodzy Blogerzy. Co o tym sądzicie ? Uważacie takie działania za normalne ? Chciałbym choć trochę poznać zdanie innych osób. Ponieważ już jakiś czas temu myślałem, że nasza obecna władza już mnie niczym nie zaskoczy. Jednak niemiło się rozczarowałem.

Mateusz45
O mnie Mateusz45

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka