TTorunczak TTorunczak
78
BLOG

Twój przemysł jest lepszy niż Mój

TTorunczak TTorunczak Polityka Obserwuj notkę 1
pieś do Olafa Scholza

Gazociąg zamknięty, ciąg zdarzeń przeklęty.

Ostatnich wydarzeń to skutek wymierny.

Na rachunek patrzę, ocieram łzy.


Tak jak nie Ty

Tak jak nie Ty


Oświadczenie komisji, ja nie wierzę oczom

Czy jednak się rzeczy inaczej potoczą.

Nagle z kancelarii słyszę, stój!!


Bo Twój ból jest lepszy niż mój

Twój ból jest lepszy niż mój


Ból ukoić możesz Ty jeden

Wszyscy inni wpadli w biedę

Mercedes, Volkswagen cały przemysł twój

Lepszy niż mój

Na ulicach i w mieszkaniach

Rosyjski gaz się wypala

Nawozów produkcja cały przemysł twój

Większy niż mój


Jakiś czas temu pod koniec lutego,

Zaczęła się rzeź narodu bratniego.

Lecz nie otrzymają dziś wsparcia Twojego.


Niemieckie firmy ważniejszy od niego

Gospodarka ważniejsza od niego


Rząd w Warszawie też w to uwierzył

W europejskie wartości co tak się tu szerzy

Nie dostanie jednak grosza złamanego.


Twój kraj jest lepszy od mego

Twój kraj jest lepszy od mego


Ból ukoić możesz Ty jeden

Wszyscy inni wpadli w biedę

Mercedes, Volkswagen cały przemysł twój

Lepszy niż mój

Na ulicach i w mieszkaniach

Rosyjski gaz się wypala

Nawozów produkcja cały przemysł twój

Lepszy niż mój


Ja tam po prawdzie nie jestem zdziwiony,

Obserwując te polityczne podchody

Na grobie wspólnoty kładę kwiatów strój

Twój naród jest lepszy niż mój

Twój naród jest lepszy niż mój


Co za piękny dzień dzisiaj nam wszystkim dano

Pamiętać o wszystkich, których zabrano

Po drugiej stronie stoją i ronią łzy

Gdzie jesteś ty?

Gdzie jesteś ty?

Pozdrawiam i Polecam Piotr Fronczewski

TTorunczak
O mnie TTorunczak

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka