MMariola MMariola
1778
BLOG

10.04.2010 GODZ.09:10 TRZY OSOBY ANTONI MACIEREWICZ

MMariola MMariola Polityka Obserwuj notkę 17

 

Jak wszyscy to i ja nt. trzech osob.

Od kilku zastanawiam sie, dlaczego nikt nie zapyta Antoniego Macierewicza od kogo 10.04.2010 juz o godzinie 09:10 polskiego czasu dowiedzial sie, ze trzy osoby przezyly "zdarzenie" i w ciezkim stanie zostaly odwiezione do szpitala.

„O tragedii dowiedziałem sięchyba z trzy minuty po zdarzeniu od jednego z oficerów na miejscu, w Katyniu. Początkowo nie uwierzyłem. Przez pierwszą godzinę łudziliśmy się, że Pan Prezydent żyje, bo informacje, jakie do nas docierały, mówiły, że pięć albo trzy osoby ocalały, i że w ciężkim stanie zostały odwiezione do szpitala, ale żywe, więc mieliśmy nadzieję, że jest wśród nich Pan Prezydent... „
 
 
Refleksje po tragedii w Smoleńsku
 
pos. Antoni Macierewicz (2010-04-16)
 
 
Od 12 minuty
 
„i o godzinie pamietam jak dzisiaj, wiem, ze to jest sprzeczne z czasem jaki jest podawany oficjalnie, tak pamietam, nic na to nie poradze o godz.10.47  (08:47 PL) od jednego z oficerow dowiedzialem sie, ze sa jakies klopoty z ladowaniem, wiec sie przedluzy oczekiwanie na delegacje rzadowa.
 
Potem jakie 3, 4 minuty(10:51 C.M. 08:51 PL) pozniej czy pozniej moze 8 minut pozniej(11.00 c.moskiewski, 09.00 czas polski), dotarla informacja, ze jest katastrofa i ze jedna osoba nie zyje zginela.
Ona znowu po kilku minutach 09:10 PL znowu zostala zmieniona, ze jednak trzy osoby przezyly, ze sa odwozone w ciezkim stanie do szpitala i w takim stanie wiedzy rozpoczela sie msza. „
 
Poseł Artur Górski,
15.04.10Byłem blisko tej śmierci
 
„Nagle ktoś do niego zadzwonił. Pan Antoni przystanął. Myślałem, że to jakaś tajna rozmowa i nie chce, bym słyszał jej treść. Po chwili podszedł do mnie i powiedział: „Nie uwierzy pan, ale spadł samolot z prezydentem”.”
 
 
 
Pierwsze info nt. trzech osob w polskich mediach.
 
 
 
 
Choc dzisiaj Girzynski powiedzial w "Kawie na lawie" iz pierwsze info o trzech osobach ktore przezyly, ukazalo sie kilkanascie minut od zdarzenia na pasku w TVN24. Ja takiego paska okolo godziny 09:00 w TVN24 nie widzialam.
 
 
Dariusza Górczyńskiego 10.04.2010 godzina 10:00 polskiego czasu.
 
 

 
 
MMariola
O mnie MMariola

„I jak ten głupiec u mądrości wrót Stoję – i tyle wiem, com wiedział wprzod" Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka