Kazimierz Demokrata-Polski Kazimierz Demokrata-Polski
229
BLOG

PiS zabrał mu Chiny. Biedak nie starcza mu piniędzy.

Kazimierz Demokrata-Polski Kazimierz Demokrata-Polski Polityka Obserwuj notkę 6

" ponad rok temu Jarosław Kaczyński zarządził obcięcie posłom i senatorom pensji poselskich z 10 tys zł do 8 tys zł brutto. "

"a komuny, kiedy byłem prześladowany, więcej się na polityce dorobiłem niż teraz. Miałem wtedy w wieku trzydziestu paru lat już dom. Od kiedy działam w Senacie nie odczuwałem, ile zarabiam. Dopiero po tej obniżce po raz pierwszy poczułem, że na koniec kariery zabrano mi kasę. Zabrano mi dobre wczasy na których nigdy nie byłem, a chciałem polecieć z żoną do Chin. Zabrano mi około 42 tys zł za ten cały okres, czyli 1,5 roku. A chciałem za to poznać Chiny "

"senator Jan Rulewski w rozmowie z „Super Expressem”


interesuje sie polityką, historią, literaturą, turystyką, filmem, fotografiką; kocham demokrację i prawde nieznosze obłudy fałszu i piaru

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka