morpork morpork
1659
BLOG

Testuję. I witam

morpork morpork Rozmaitości Obserwuj notkę 167

Wpis jest testowy. Coś muszę sprawdzić. 

Hm... Planowałem notkę szybko usunąć, ale skoro już jestem w blasku dnia dzienniego salonu24? To może się przywitam. Tym bardziej, że to mój drugi wpis a pierwszy ukazał w nikłym blasku światła nocnego. 

Oficjalnie więc witam na oficjalnym blogu morporka. :) Być może ktoś mnie zna czy kojarzy z forum dziennika (już od dość dawna nieistniejącego), potem gazety prawnej. A jeśli nie to proszę bardzo. Oto jestem! :)

W pierwszym wpisie, zupełnie apolitycznym (chociaż, mgła? jest dziś strasznie polityczna) zamieściłem galerię zdjęć z niecodziennym widokiem mgiełki. Chętnych zapraszam. Resztę witam. 

morpork.salon24.pl/537460,mgielka

morpork
O mnie morpork

Large Visitor Globe .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości