MRN69 MRN69
582
BLOG

Małe zdziwienia: dlaczego żaden z nich nie umie powiedzieć "przepraszam"?!

MRN69 MRN69 Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Dziwne.

Ci ludzie pretendują do roli mężów stanu, pierwszych wśród Polaków i prawdziwych Europejczyków. Ci ludzie żyją z naszych podatków od prawie 30 lat, a w zamian mają służyć nam i pracować dla naszego dobra wspólnego.

Byli prezydentami, marszałkami Sejmu i Senatu, premierami, ministrami, posłami i senatorami. Nie tylko w Polsce, ale nawet w Unii Europejskiej!

Przepraszali obcych i cały świat za Polaków i polskie grzechy, prawdziwe i domniemane. Przepraszali nawet w językach obcych.

A mimo to żaden z nich nie powiedział jeszcze najprostszego słowa "przepraszam" względem samych Polaków, a przede wszystkim - rodzin ofiar Tragedii Smoleńskiej.

Chociaż za to, że nie zdali egzaminu z elementarnej przyzwoitości.

Dziwne, że tacy ludzie znajdują się tak wysoko...

MRN69
O mnie MRN69

Jestem urodzonym w Paryżu i zakochanym w polskiej ziemi obywatelem tego świata, który pragnie dojść do tamtego świata. Jestem także mężem i ojcem. Byłem wreszcie doradcą podatkowym i specjalistą ds. zarządzania wiedzą, ale nie jestem pewny, czy chcę wrócić do tej aktywności. W górach odnajduję i przeżywam to, czego nie umiem nazwać, ale bez czego nie umiałbym przeżyć w mieście.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka