MS z NP MS z NP
32
BLOG

Czy w Dzienniku pracuje ktoś kompetentny?

MS z NP MS z NP Polityka Obserwuj notkę 4

Chodzi mi o wywiad z Jarosławem Gowinem. Przeczytałem leada i zbaraniałem:

"Gardzę Januszem Palikotem ale od robienia porządku jest Tusk i Schetyna - mówi w wywiadzie dla DZIENNIKA Jarosław Gowin z zarządu PO."

Osoba, którą postrzegałem jako dość serio podchodząca do Wiary Katolickiej daje taką wypowiedź ?!?

Postanowiłem przeczytać wywiad, a tam:

 

"Czyli boi się pan tylko Palikota?

Znowu to Pani specyficzne poczucie humoru... Nie boję się, tylko gardzę jego metodami."

Tu trudno coś komentować, bo obecnie Dziennik stacza się na pozycje okupowane przez Aborczą i jej hunwejbinów, ale mimo wszystko dziwi tak kompletny brak wyczucia.

Całość wywiadu

MS z NP
O mnie MS z NP

Przeczytaj i pomódl się za mojego synka i za nas

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka