MS z NP MS z NP
19
BLOG

Palikotyzujące pytanie o Tuska

MS z NP MS z NP Polityka Obserwuj notkę 2

Ponieważ "wyczny" POlityków (powody rozumiem, rządzenie to zbyt trudna sprawa dla chłoptasiów ganiających za 3 P "pieniądze, panienki, piłeczka") degradują debatę publiczną do POziomu rynsztoka, więc i ja postanowiłem "potaplać" się w błocku (zaznaczam, że takie POstępowanie jest obrzydliwe, ale czasem trzeba chleb oddać):

Mam pytanie doTomasza Arabskiego, jako Szefa Kancelarii Premiera, czy to prawda że na prośbę żony Pana Premiera w sypialni została zainstalowana mównica z napisem Prezydent Donald Tusk, bo podobno od 2 lat Donalda Tuska  podnieca jedynie perspektywa przemawiania jako Prezydent ?

MS z NP
O mnie MS z NP

Przeczytaj i pomódl się za mojego synka i za nas

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka