Muki Muki
936
BLOG

Mówiłem,,....

Muki Muki Społeczeństwo Obserwuj notkę 11

Mówiłem, i mówiłem a i przestrzegałem, że pandemia idzie…i dojdzie.............

Ale jaja – tak szyją buty Wszech znawcy klakierzy.……

W piątkowym wydaniu „”Super Expresu”” czyli dzisiejszym, walą takie mądrości

Jasnowidz Krzysztof Jackowski przewidział straszną epidemie………”” Będziecie się bali oddychać””

Pan Jackowski przewidział już kilka lat wstecz ze światu grozi nadejście kataklizmu…..”” „” Wiedziałem ze powietrze będzie budziło lęk”” dodaje Jackowski.

Ja pisze tak „””””sralis mazgalis,”””””, kiedy ja pisałem ze przyjdzie takie złe „””prawo”” i takie zło że będziecie bać się oddychać, to panu Jackowskiemu nawet to się nie śniło w jego wizjach. Bełkot słowa że coś tam mówił, by mówić, lata temu jak interpretują to dzisiejszy kit, . Kiedy pisałem abyście szykowali sobie zapasy żywności wielu ze mnie kpiło i szydziło, a blog ten z przestrzeganiem trwa już półtorej dekady a pierwsze me wpisy nieśmiałe zaczęły się w 1998 roku, przy sporej inwigilacji blogerów, od tego czasu mam swa taką samą pocztę od 2000 roku „” stad w początku, poczty stoi „”200”” jako rok 2000, …… do dziś, o nieba wcześniej niż Merkelowa wypluła te słowa z mównicy. I co? Nic. Czy już Wówczas wiedziała ze szykuje się pandemia dla świata?

To bardzo możliwe………możliwe też ze świat przetnie ten rozwijający się cykl.

Wiedziała ze będzie potrzebna co najmniej 3 miesięczna separacja, bo wirus żyje tylko do 3 tygodni jeśli nie przenosi się dalej……drogą kropelkową.

Kiedy pisałem co trzeba się przygotować aby jako tako w najgorszym scenariuszu być na przyzwoitym poziomie, tyłem rzeście się na mnie wypinali……pisząc to na salonie, ze nawiedzony wizjoner bredzi, ……,

Jeden po drugim. A Wasze mości mądrości gdzie dziś i teraz są?

Pisałem i przestrzegałem Was ze będziecie wyć pod niebiosa. Na razie macie przedsmak i forpocztę tego co się rozwinie nieco potem ale jest u waszych bram.

Czujecie się bezpieczni?

Nadal sobie lekceważycie moje słowa?

Terraz strach powoli zawita do kazdego z Was.

Pisałem Wam ze wywołają sztuczną pandemie aby w końcu tego faktu szczepić Was szczepionką z oddalaną skutkiem działaniem, pandemia to depopulacja, moim zdaniem nagrana i celowo wypuszczana. To pandemia która będzie siłą na poziomie afrykańskich wirusów Ebola.

Takiej grypy nigdy przyroda by nie stworzyła bo to sztuczny mutagen, wypuszczony na bazarze aby szybko się rozszedł a jego długa kadencja ukrytej postaci właśnie do tego służyła, zatruć i zarazić największe maximum z możliwych. Został rozesłany w najdogodniejszych warunkach klimatycznych tamtego miejsca. Dziś śmiertelność jest w dziesiątkach ale będzie w takim tempie jak podają, w tysiącach….i za miesiąc czy dwa się to nie skończy….

Jakie macie szanse? Nie dociera do was ze milionom w WuHan grozi już głód. A to parę dni zaledwie od wypuszczonej zarazy jeźdźca apokalipsy…………A pisałem ze dojdzie do tego ze jedni na drugich będą polować.

Czy Was straszę? Nie ……. tylko omamionych głupców można straszyć. Mądry a rozważny rozważa i analizuje. Przygotowuje wnioski i to na co go stać.

Ten co lekceważy musi ponieść konsekwencje swej ignorancji i pogardy dla przestrogi.

Lata temu mówiłem i pisałem ze przyjdzie za Waszego czasu i życia taki czas ze będziecie Wyć pod niebiosa i nikt nie będzie Was chciał nawet słuchać.

Nostradamus pisał ze Wieki Mastif będzie wyć pierwszy a to jest Wielka Brytania. Od niej się w Europie zacznie.

Czy można to odwrócić? Tak pisałem jak, pisałem nie jeden raz, napominałem, pisałem ze zło wszeteczne rozpleni się na te czasy w tym Polskim kraju. Tym złem jest Platforma i jej poczynania. I tak niezaprzeczalnie jest. Mażą o dorwaniu się ponownie do władzy którą z pychą swą i pogardą dla narodu utracili bo zbliża się 2024 rok, rok i czas rozliczenia.

Pisałem ze tylko do pewnego czasu, do granicy mego poznania mam przeczucie jak będzie to szło, przeczucie oparte na mych Wizjach i mej własnej interpretacji o której mówię ze nie zawsze ona może czy musi być prawdziwa i zgoła poprawna.

Wydaje się ze Putin wraz z żydami planuje znacznie bardziej przykre następstwa na Polski niż tylko jego szczekanie propagandowe. Tyle ze równocześnie Obywatelski projekt ustawy „” STOP 447”” trafił do Sejmu, a tego Społecznego projektu Prawo i Sprawiedliwość nie może zlekceważyć. Polacy wymagają najwyższej ochrony swych dóbr przewidzianej w prawie polskim a nie tylko ślinotoku zapewniającego ze tak będzie.

Anarchia kraju nie ma przyczyn społecznych a kastowe. Te bezprawie prawnicze, antypaństwowe i antyspołeczne powinno być stłumione z wszelką mocą polskiego prawa. A osoby w nim uczestniczące zdjęte ze stanowisk i usunięte z życia publicznego i oddalone  na zawsze i ich rodziny.

Kasta ta weszła na bagnisty grunt i Unia jej już nie pomoże, chociaż będzie jeszcze pluć i dźgać nasz naród, ale stare porzekadło brzmi, „” kto mieczem wojuje od miecza ginie””, z tą „”””najwyższą i najwspanialszą kastą”””” porządek polskie państwo i prawo wykonać musi. A komu się nie podoba ten kraj i te prawo powinien jako osoba nie pożądana tutaj opuścić ten kraj i tę ziemie.

PS: W aptekach panika i brak maseczek. Wyrobnicy maja bum, ale te maseczki chociaż w lepszej formie wykonane z niepylącej hypoalergicznej włókniny i mający jak pisze producent skutecznie chronić filtracyjnie przed bakteriami BFE > 98% , to na zbyt wiele się nie zdadzą chociaż chronią przed bezpośrednim zarażeniu kropelkowym układ oddechowy. Gdyż wirus ten aktywuje się wziewnie.

Nie przygotowani żadnych szans pozytywnych raczej nie mają, kiedy przyjdzie czas ich czasów..

Co robić zapytacie?

Przecie tyleż już pisałem że chyba starczy aż za dość ,,,,,,

Muki
O mnie Muki

Wydaje się, że jestem podróżnikiem, po czasach i kartach zamierzchłej historii. W mym zainteresowaniu leżą dokonania prastarych ludów, Sumeru – Indii – Egiptu – Azteków – Majów. I część zwana Mitologią w dokonaniach i osiągnięciach astrofizyczno - geodezyjnych. Uwielbiam, kryptografie i kryptologie, poszukując dnia wielkiej przepowiedni, w którym ma odejść stąd ród Adamowy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo