Muki Muki
429
BLOG

Łza w oku.

Muki Muki Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

ZBIGWIE:


"""" ....Od jakiegoś czasu zastanawiam się, dlaczego ja mam i w imię, jakiejś racji wykłócać się i użerać z ludźmi o najbardziej prymitywnych cechach osobowości, którzy pojawiają się tylko po to, aby niszczyć a niczego nie budować.
Sporo z nich ma wiek znaczny a mimo to nic w sobie z dobroci.
Większość z nich nie posiada żadnej pracy na blogu żadnego opracowania, a tylko jątrzą i knują w sposób wręcz obrzydliwy.
Jakby ich praca polegała na tworzeniu sztucznych przeszkód torpedowaniu i niszczeniu wszelakiej innej odmiennej odpowiedzi lub wypowiedzi. I to bez względu na temat wszystko wszędzie wiedzą na wszystkim się znają i wszędzie naukowe tytuły posiadają.


I ja się do takiego prymitywizmu zbliżyłem sam prowokowany takim ohydztwem.
Jestem sam sobą zniesmaczony.......”””” ( cytuje z całości).



3.06., minęło 8 lat i nic się nie zmieniło. Nic nie poprawiło ani w naszym kraju ani na tym salonie. Bloger ZBIGWE, którego i ceniłem i cenie nadal, mający u mnie wielki szacunek, za daleko idącą mądrość własną i pokorę.

Ów bloger napisał ten do mnie tekst w którym co do słowa, treści mogłyby być przypisane jako i mnie.
Zbliża się nieuchronnie czas Waszej klęski tego Narodu, zbliża się czas Waszego cierpienia. Już to miało się zrealizować dwa razy. Zapewne ten trzeci raz nie zostanie odsunięty.
Już miało to pęknąć.worek się wysypać.

Ale - Iran powiedział wszetecznemu złu – NIE.

Wszystko czynią by zniszczyć ten kraj, te państwo, zniszczyć i zadeptać tutejsze wyznanie chrześcijańskie. Tutejszą społeczność. Polska jest jedynym krajem który jako tako się jeszcze ostał.
Wrzucili nam na plecy armie uchodźców, nierobów i cwaniaków z komórkami w ręce i wymaganiami i żądaniami. - nie udało się jak na razie.....potem miał być KOD, niszcząca i destabilizująca nacja w imieniu dobra społeczeństwa a z jakim brudem za plecami......nie udało się,
Poszli więc po LGBT, aby zniszczyć wole w Narodzie. Aby zniszczyć Boga, Honor i Ojczyznę. I czynią to ze stanowisk na które zostali obsadzeni w imieniu Narodu Polskiego.....a teraz dają pozur .......

Niszczą Was co dzień swą nachalnością i żądaniami. A Szanowne łaskawe Państwo. Nic i milczy. Gdyby PIS chciał usunąć LGBT z życia publicznego zrobił by to w jeden wieczór ustawą, jak to i miało wielokrotnie miejsce.
Ale nie che, więc LGBT może im potrzebne lub wygodne. Tyle ze konsekwencje tego poniesie nie PIS ale WY, naród Polski i Słowiański.

Muki
O mnie Muki

Wydaje się, że jestem podróżnikiem, po czasach i kartach zamierzchłej historii. W mym zainteresowaniu leżą dokonania prastarych ludów, Sumeru – Indii – Egiptu – Azteków – Majów. I część zwana Mitologią w dokonaniach i osiągnięciach astrofizyczno - geodezyjnych. Uwielbiam, kryptografie i kryptologie, poszukując dnia wielkiej przepowiedni, w którym ma odejść stąd ród Adamowy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości