myślę myślę
230
BLOG

Babcia chuligan

myślę myślę Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 1


A wszystko zaczęło się w Spale i wspaniałego Zjazdu Klubów Gazety Polskiej.
To o czym teraz piszę sprowadza się do tematów na nim poruszanych.
Tam również spotkałam Piotra Lisiewicza Zaproponował mi "Wywiad z chuliganem". W pierwszym momencie mnie zamurowało. Zawsze uważałam siebie za osobę spokojną, od czasu do czasu piszącą o tym  co mi się podoba lub nie, w współczesnym życiu społeczno politycznym.
A tu odrazu chuligan.
Myślałam że to żart, a to żartem nie było i stało się.
 Dziękuję Piotrze.
To co zrobiłeś, jest dla mnie bardzo ważne.
Ora - et - labora - et - lege
Dewiza Zakonu Cystersów aktualna po dziś nie tylko na Śląsku ale w zakątku każdego serca człowieka pragnącego dobra dla swojej rodziny, tym samym również dla swojej Ojczyzny.
Proponuję posłuchać i zobaczyć to o czym mówiliśmy.



https://www.youtube.com/watch?v=4TZvRjiJiOY...&ab_channel=TelewizjaRepublika
myślę
O mnie myślę

Taka sobie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości