Marek Sikorski, Rozważania o chwalebnym smokobójstwie
Marek Sikorski, Rozważania o chwalebnym smokobójstwie
Drachenstein Drachenstein
84
BLOG

Rozważania o chwalebnym smokobójstwie. Rozwiązałem zagadkę smoka wawelskiego!

Drachenstein Drachenstein Kultura Obserwuj notkę 1

Może kogoś to zdziwi, że w takich smutnych czasach promuję swoją książkę o smoku wawelskim, ale ona dotyczy właśnie problemu zła na świecie.

Kiedyś człowiek nie rozumiał pewnych zjawisk biologicznych czy społecznych i ich znaczenie tłumaczył w kategoriach m.in. biblijnych, jako obecność szatana objawionego przez smoka (na przykład zob.: "I został strącony wielki Smok, Wąż starodawny, który się zwie diabeł i szatan, zwodzący całą zamieszkałą ziemię, został strącony na ziemię, a z nim strąceni zostali jego aniołowie" Ap 12, 9 ).


O co chodzi w mojej książce? Sprawa to prosta! Rozwiązałem zagadkę mitu smoka wawelskiego! To nie był smok! Nie każdy potwór musiał być smokiem.



Polecam moją książkę pt. "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie. Mit smoka wawelskiego".


Jeśli klikniesz powyższy link, to możesz przeczytać spory fragment.
Jest to jedna z kilku moich książek o smokach, ale tym razem najnowsza. Dotyczy idei walki ze złem, zwanego smokobójstwem na przykładzie mitu smoka wawelskiego.


Książkę można nabyć w systemie online w wersji e-booka i drukowanej.


Pozdrawiam!
Marek Sikorski

.

image

.image

Autor, 2018 r.

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura