Drachenstein Drachenstein
67
BLOG

Sprzedaż duszy na złom

Drachenstein Drachenstein Kultura Obserwuj notkę 2

"Sprzedaż duszy na złom"

To moja książka!

Proszę zobaczyć ten krótki filmik!

Trochę straszna ta książka,
ale inaczej nie mogłem napisać,
 patrząc się przez wiele lat na to,
co się dzieje na tym padole łez i śmierci!

.

Będzie to dla mnie zaszczytem, jak zobaczysz i poznasz,
co myśli zwykły człowiek o tym świecie!

.

.

Ta książka nie ma nic wspólnego z biznesem, o czym świadczy jej niska cena zakupu.

Wydałem ją  "pro publico bono et ad perpetuam rei memoriam"!

Książkę można nabyć jako e-book lub w wersji papierowej na życzenie,

oto link książki na stronie wydawcy:

Sprzedaż duszy na złom

.



 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura