M. Sikorski
M. Sikorski
Drachenstein Drachenstein
84
BLOG

O smokobójstwie w Starym Sączu i o Świętym Graalu też

Drachenstein Drachenstein Kultura Obserwuj notkę 0

Dnia 28 maja 2019 roku, tj. we wtorek,  przeprowadziłem  dwie prelekcje w Powiatowej  Miejsko-Gminnej Bibliotece Publicznej w Starym Sączu.

Dla młodzieży opowiadałem o micie smokobójstwa. Wieczorem miałem prelekcję dla dorosłych o kulcie św. Wawrzyńca, Świętego Graala i pewnym sekrecie Escorialu, a wszystko to dotyczyło słynnego kielicha z Walencji.

Ponieważ w tej miejscowości spotkałem się ze wspaniałymi ludźmi, w tym Czytelnikami i Pracownikami tej nowoczesnej starosądeckiej biblioteki, więc postanowiłem się tym pochwalić!

O tych prelekcjach więcej jest na stronie PiMGBP w Starym Sączu, zob.:  http://biblioteka.stary.sacz.pl/pl/667/0/marek-sikorski.html

.

image

.

Przy okazji zaprezentowałem moją najnowszą książkę pt. "Sherlock Holmes i osobliwe zagadki".

.

image

Na temat tej książki zob.:  http://holmes-sekrety.blogspot.com/


image


Na temat moich książek zob.:  http://mareksikorskiksiazki.blogspot.com/



Zobacz galerię zdjęć:

Marek Sikorski, prelekcja w PiM-GBP w Starym Sączu
Marek Sikorski, prelekcja w PiM-GBP w Starym Sączu M. Sikorski Marek Sikorski, prelekcja w PiM-GBP w Starym Sączu Marek Sikorski, prelekcja w PiM-GBP w Starym Sączu Marek Sikorski, prelekcja w PiM-GBP w Starym Sączu
Marek Sikorski w Starym Sączu

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura