Marek Sikorski, prelekcja w SP w Bolkowie, dn. 17.10.19 r.
Marek Sikorski, prelekcja w SP w Bolkowie, dn. 17.10.19 r.
Drachenstein Drachenstein
72
BLOG

O Sherlocku Holmesie w Bolkowie!

Drachenstein Drachenstein Kultura Obserwuj notkę 0

.

Sherlock Holmes w Bolkowie,
czyli o wielkim detektywie słów kilka!

Na zaproszenie Pani Justyny Graszkiewicz, nauczycielki
w Szkole Podstawowej w Bolkowie, przeprowadziłem we wtorek, 15 października br. prelekcję dla dzieci
pt. "Sherlock Holmes i zagadka greckiej amfory".

Spotkane było związane z moją najnowszą książką pt. "Sherlock Holmes i osobliwe zagadki".
Serdecznie dziękuję Pani Justynie Graszkiewicz
oraz Pan Uli ze szkolnej biblioteki
za zorganizowane spotkania!

Więcej na temat książki zob.:

http://holmes-sekrety.blogspot.com/

.

image

Uczestnicy spotkania autorskiego, uczniowie SP w Bolkowie, dni. 15.10.19 r.


Zobacz galerię zdjęć:

Marek Sikorski, "Sherlock Holmes i osobliwe zagadki", Wyd. Sativa Studio, 2019 r.
Marek Sikorski, "Sherlock Holmes i osobliwe zagadki", Wyd. Sativa Studio, 2019 r.

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura