fredekmarkowski fredekmarkowski
114
BLOG

Między - Stanisław Raginiak

fredekmarkowski fredekmarkowski Kultura Obserwuj notkę 1

między godziną drugą a trzecią

parkiet odzywa się pod stopami

żaluzje straszą łabędzią pieśnią

i to okno między gwiazdami


daleko od ciebie piórko z poduszki

na fotelu zwinięty sweter w paski

przy budziku śpią trzy mrówki

a ja kolejną noc

od ściany do ściany


to przez pokój z pustym wazonem

przez rzeczy i sprawy przez ciebie nietknięte

życie moje toczy się coraz mniejszym kołem

życie moje -

zakręt za zakrętem


i tak ciągle między jedną a drugą godziną

niedaleko swetra i trzasku pod nogami

żal mój podąża samotnych mężczyzn doliną

do okna między gwiazdami

                            

                                                                  9.12.1999r.


Z tomiku Nihumim  -  Stanisław Raginiak



Poeta robotniczo - ludowy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura