quwerty quwerty
1745
BLOG

Nieznana relacja świadka - jak upadł Tu-154 w Smoleńsku.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 20

image


Służby  w akcji  : ręce  w kieszeni ; policjant  gestem ręki pokazuje , że nie wolno  zbliżać się do  koronnego dowodu w sprawie....odłamana korona brzozy .


12.04.2010 o godz. 10:25   roku  portal econbez.ru  powołując sie na gazetę Izwiestia przytacza  relację  świadka  zderzenia  z brzozą samolotu  Tu-154  a następnie  jego  upadku.

 Артур Шкирманцев из 6-го класса школы N 3 и его друзья часто гуляют "под самолетами".

Artur Szkirmancew  -wtedy  uczeń  6 klasy  szkoły nr  3 - był tam wtedy  wraz z kolegami; często chodzili tam  patrzeć na lądujące 

samoloty.

Туман был жуткий, и поначалу самолета не было видно, - говорит Артур, - только огни и гул. Он минут сорок кружил над городом, пытался сесть.

Mgła była  gęsta i najpierw nie było widać  samolotu-  tylko  światła  i szum silników; samolot 40 minut krążył  nad  miastem , próbował lądowac.

По словам мальчишек-очевидцев, борт шел с опущенным хвостом, и гул турбин заставлял закрывать уши.

Wg relacji chłopców  samolot leciał z opuszczonym  ogonem  a  ryk silników zmuszał do  zatykania uszu.

Опущенный хвост с треском переломил ее ствол, левая часть хвостового оперения отлетела и упала в 20 метрах. Ту-154М дал крен, завалился на левый бок и рухнул, не долетев до полосы, слева от нее.

Opuszczony  ogon  z trzaskiem  przełamał  pień  brzozy,  lewy statecznik  odpadł  i upadł  w odległości  20 m. Tu-154M  skręcił,  przechylił się na lewy  bok  i  spadł na ziemię  nie dolatując  do pasa, na lewo od niego.

http://econbez.ru/news/cat/4913

Bodin:

Następnie zobaczyłem, jak ten samolot, według mnie, lewym skrzydłem zahaczył o pień drzewa, brzozy. Ta brzoza rośnie na niewielkim wzniesieniu imiała wysokość ok. 15 m. Skrzydło zahaczyło na wysokości około 7–8 m, na skutek uderzenia ułamana część drzewaspadła w kierunku północnym – zeznał Bodin.

W momencie zderzenia z drzewem

nie zauważyłem, aby na skutek tego zahaczenia o drzewo odpadły jakiekolwiek części samolotu.

Po uderzeniu w drzewo samolot kontynuował lot w kierunku zachodnim, przy czym w linii prostej i idąc na obniżenie lotu

Bodin  c.d.

 Ponieważ, przelatując nade mną, samolot włączył forsowanie silnika, strumień powietrza wychodzący z turbiny powalił mnie na ziemię obok mego samochodu, a dokładnie na plecy, twarzą do góry. Rękami trzymałem się za przednie koło mojego samochodu, bo fala powietrza mnie unosiła.

Unosiła  ważącego  zapewne  ok 70 kg meżczyznę,  ale nie unosiła i nie roznosiła walających się  śmieci.


...............

relacja  to pojawiła się  w:

http://orka.sejm.gov.pl/ZespolSmolenskMedia.nsf/files/ZSMK-9STJU7/%24File/Analiza%20relacji%20200%20%C5%9Bwiadk%C3%B3w%20ZPa.pdf

7 stycznia  2015 rok

..

https://xlm.pl/preview/ksiazka-smolenski-upadek-e-book-e-book.pdf

2011 rok

****

https://dzieckonmp.files.wordpress.com/2010/11/smolensk-medialna_dzungla_luster_6.pdf

Marek Dąbrowski, 15.11.2010

***

 wzmiankowane  w:

Niebo nad Smoleńskiem, 10.04.2010 (Fila)
Maryla, czw., 19/08/2010 - 19:35

komentarz  do notki w blogu:

http://blogmedia24.pl/node/32444



Nie  znalazłem  ani jednej  publikacji w głównych mediach  , która by podała  relacje  tego świadka; stąd  moja opinia że ta relacja jest w Polsce  mało znana.




quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka