08:40:41 A 100 metrów.
08:40:42 N100.
08:40:42 TAWS PULL UP, PULL UP.
08:40:44 TAWS PULL UP,PULL UP.
08:40:46 TAWS TERRAIN AHEAD, TERRAIN AHEAD.
08:40:48 N100.
08:40:49 2PW normie.
08:40:49 N 90.
(http://www.tvn24.pl)
O 08:40:41 A odczyt 100 metrów( nad ziemią)
po 7 sekundach znów słychać ( wysokość ) 100.
- w międzyczasie alarmy TAWS : PULL UP , TERRAIN AHEAD
Reakcja załogi??????
- W normie
-- Jeżeli w ciągu 7 sekund nie zmieniła się wysokość samolotu nad ziemią, a do ziemi jest tylko 100m - to bardzo mało jak dla takiego dużego samolotu,
jeżeli przy tym brak widoczności-
to reakcja załogi powinna być natychmiastowa:
-albo już w tym momencie odejście na drugi krąg
- albo błyskawiczna kontrola prędkości zniżania i innych parametrów: prędkości , obrotów silnika , odległości od pasa etc.
-i wtedy natychmiastowa decyzja o odejsciu na drugi krąg gdyż jak wiadomo choćby obroty silnika nie odpowiadały wymogom
Ustabilizowanego Podejścia)
- Czy załoga byłą "zaczadzona"
- Czy stenogram jest sfałszowany ?
Komisje tego nie wyjaśniły.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka