08:40:41 A 100 metrów.
08:40:42 N100.
08:40:42 TAWS PULL UP, PULL UP.
08:40:44 TAWS PULL UP,PULL UP.
08:40:46 TAWS TERRAIN AHEAD, TERRAIN AHEAD.
08:40:48 N100.
08:40:49 2PW normie.
08:40:49 N 90.
(http://www.tvn24.pl)
O 08:40:41 A odczyt 100 metrów( nad ziemią)
po 7 sekundach znów słychać ( wysokość ) 100.
- w międzyczasie alarmy TAWS : PULL UP , TERRAIN AHEAD
Reakcja załogi??????
- W normie
-- Jeżeli w ciągu 7 sekund nie zmieniła się wysokość samolotu nad ziemią, a do ziemi jest tylko 100m - to bardzo mało jak dla takiego dużego samolotu,
jeżeli przy tym brak widoczności-
to reakcja załogi powinna być natychmiastowa:
-albo już w tym momencie odejście na drugi krąg
- albo błyskawiczna kontrola prędkości zniżania i innych parametrów: prędkości , obrotów silnika , odległości od pasa etc.
-i wtedy natychmiastowa decyzja o odejsciu na drugi krąg gdyż jak wiadomo choćby obroty silnika nie odpowiadały wymogom
Ustabilizowanego Podejścia)
- Czy załoga byłą "zaczadzona"
- Czy stenogram jest sfałszowany ?
Komisje tego nie wyjaśniły.
Komentarze