19 obserwujących
736 notek
597k odsłon
  243   0

Czarna skrzynka na wrakowisku - dowód mataczenia MAK - dalsze dowody.

 Których  dostarczył  sam... MAK.


 W sprawozdaniu  z katastrofy  samolotu  Boeing-737 w Rostowie nad Donem w 2016  roku.


Oto  zdjecie  czarnej  skrzynki  po katastrofie; jak napisano  w raporcie  При осмотре было отмечено, что контейнер имеет сильные механические повреждения (Рис.36)

"kontener" ( zapewne  chodzi  o  mocowanie skrzynki  do konstrukcji  samolotu) posiada  silne uszkodzenia mechaniczne.

sama  skrzynka  jest cała- obudowa nie  pękła  jak  w Smoleńsku.

https://zapodaj.net/3f1d57cab4beb.jpg.html


Parametry  zderzenia?

- Znacznie  ostrzejsze  niż  w  Smoleńsku:

с  углом  тангажа на  пикированиеоколо50и приборной скоростью около 340kt (630км/ч)

prędkość 630 km/h,

zderzenie  pod kątem  50 stopni


Dwie sprawy:

1. Czarna skrzynka  jest oderwana z fragmentami  mocowania ; mocowanie ( nity, śruby - jest mocniejsze  niż wytrzymałość samych  blach  konstrukcji)

-  w Smoleńsku  czarna  skrzynka leży  luzem;

Wniosek:  czarna skrzynka w Smoleńsku  albo została na wrakowisku położona; albo  została  wyrwana wybuchem.


2. Czarna skrzynka z katastrofy  Boeinga 737  ma  obudowę w całości, pomimo  znacznie  ostrzejszych  parametrów  zderzenia.

Wniosek:  uszkodzenie czarnej  skrzynki  w Smoleńsku nie mogło  powstać w trakcie zderzenia  o małej energii ; tym bardziej , że skrzynka  była  zamontowana  w ogonie  , gdzie  przeciążenia  i siły  z nich  wynikające  były  najmniejsze.


Źródło:  raport  MAK

https://mak-iac.org/upload/iblock/ab7/report_a6-fdn_rus.pdf




Lubię to! Skomentuj Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka