quwerty quwerty
404
BLOG

Sensacyjne dowody ukrycia/zniszczenia rejestratora KZ-63; zamach w Smoleńsku.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 1

                                                                                                                                                              Sprawca zawsze zostawia  ślad.



    To kolejny  , sensacyjny dowód,   że  narracja MAK  jest  kłamstwem; że  Lasek z zespołem to kłamstwo  wspierali.

To materiał na pierwsze  strony.


   Rejestrator  KZ-63  na pewno  przetrwał  by  katastrofę  typu CFIT ,; skoro  przetrwał  katastrofy  przy  zderzeniach  z prędkością  ponad 400 km/h  a także  przetrwała  jego  taśma  w zderzeniu z prędkością ponad 900 km/h,  gdy silniki  wbiły się  4 m pod ziemię !!!

   Oto  te znalezione fakty, dowody demaskujące  kłamstwa  MAK/Laska.


1.  Katastrofa  samolotu  Tu-124 w rejonie Dniepropietrowska, 1970 rok.

На лентеКЗ-63 записи полета не обнаружено. ( Na taśmie  rejestratora KZ-63 zapisu parametrów  lotu nie stwierdzono)
Левый и правый двигатель находились в воронке на глубине 4,5 и 5 м ( Lewy  i prawy  silnik  znajdowały się w kraterze głębokości  odpowiednio: 4,5 i 5 m.)

самолет развернулся на 266° и на скорости около 950 км/ч с левым креном и под углом 70-75° столкнулся с землей и полностью разрушился

- samolot  uderzył się w ziemię pod kątem 70-75 stopni  i  z prędkością  950 km/h

http://www.airdisaster.ru/database.php?id=49


2. Katastrofa  samolotu An-24, Czerkiesk 1997

parametry  zderzenia:

Пилотажно-навигационные приборы найденные на месте падения зафиксировали показания: КУС-730/1100-скорость приборная 480км/час : ЗК-2 и КППМ-2- курс 350 град.АГД-1С-тангаж минус 25 град. крен левый 55 град.

prędkość 480 km/h, kąt pochylenia 25 stopni,  przechylenie 55 stopni.

http://www.airdisaster.ru/reports.php?id=12

К-3-63 найден в месте падения самолета, пленка сохранилась, запись перегрузки, высоты полета и скорости во время полета и после возникновения катастрофической ситуации сохранилась практически полностью

rejestratorKZ-63 znaleziony w miejscu  upadku samolotu, zapisy zachowały się praktycznie w  całości.


3. Katastrofa  samolotu An-12 pod Czelabińskiem  2008 rok.

prędkość zderzenia z ziemią ok 350 -400 km/h ;  prędkość pionowa 25 m/sek ; samolot upadł w przechyleniu na lewe skrzydło prawie 90 stopni.
- Stan rejestratora K3-63 ?
- uszkodzona obudowa Корпус регистратора К3-63 частично разрушен.

https://web.archive.org/web/20161019172910/http://www.mak.ru/russian/investigations/2008/report_an-12_ra-12957.pdf

stan wraku- zniszczenia większe niż w Smoleńsku.
tu zdjęcia z miejsca katastrofy:"
https://guedeloa.livejournal.com/4999.html




***

A to  co ma do powiedzenia  w sprawie zniknięcia  rejestratora KZ-63  w Smoleńsku  dr Lasek:

To ma być według Antoniego Macierewicza "superwytrzymaly" rejestrator - w bakielitowej obudowie. "Odnaleziony" tak jak "dowód" na wybuch - na zdjęciach. https://t.co/rUH11ntAxX pic.twitter.com/IbtScCWN1Q
Maciej Lasek (@LasekMaciej) 9 marca 2018

**

-Czy  dr Maciej  Lasek jest aż takim ignorantem  technicznym  czy  celowo wprowadza  w błąd  władze państwa  i opinię publiczną ?


Suplement - Epilog:

http://www.airdisaster.ru/reports.php?id=13

Katastrofa  Tu-154B

prędkość  pionowa  300m/s !!!

Rejestrator  K3-63  bardzo  zniszczony - ale  jego  szczątki odnalezione na miejscu  katastrofy.

Регистратор К-3-63 полностью разрушен, его носитель информации не сохранился.

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka