Sprawca zawsze zostawia ślad.
To kolejny , sensacyjny dowód, że narracja MAK jest kłamstwem; że Lasek z zespołem to kłamstwo wspierali.
To materiał na pierwsze strony.
Rejestrator KZ-63 na pewno przetrwał by katastrofę typu CFIT ,; skoro przetrwał katastrofy przy zderzeniach z prędkością ponad 400 km/h a także przetrwała jego taśma w zderzeniu z prędkością ponad 900 km/h, gdy silniki wbiły się 4 m pod ziemię !!!
Oto te znalezione fakty, dowody demaskujące kłamstwa MAK/Laska.
1. Katastrofa samolotu Tu-124 w rejonie Dniepropietrowska, 1970 rok.
На лентеКЗ-63 записи полета не обнаружено. ( Na taśmie rejestratora KZ-63 zapisu parametrów lotu nie stwierdzono)
Левый и правый двигатель находились в воронке на глубине 4,5 и 5 м ( Lewy i prawy silnik znajdowały się w kraterze głębokości odpowiednio: 4,5 i 5 m.)
самолет развернулся на 266° и на скорости около 950 км/ч с левым креном и под углом 70-75° столкнулся с землей и полностью разрушился
- samolot uderzył się w ziemię pod kątem 70-75 stopni i z prędkością 950 km/h
http://www.airdisaster.ru/database.php?id=49
2. Katastrofa samolotu An-24, Czerkiesk 1997
parametry zderzenia:
Пилотажно-навигационные приборы найденные на месте падения зафиксировали показания: КУС-730/1100-скорость приборная 480км/час : ЗК-2 и КППМ-2- курс 350 град.АГД-1С-тангаж минус 25 град. крен левый 55 град.
prędkość 480 km/h, kąt pochylenia 25 stopni, przechylenie 55 stopni.
http://www.airdisaster.ru/reports.php?id=12
К-3-63 найден в месте падения самолета, пленка сохранилась, запись перегрузки, высоты полета и скорости во время полета и после возникновения катастрофической ситуации сохранилась практически полностью
rejestratorKZ-63 znaleziony w miejscu upadku samolotu, zapisy zachowały się praktycznie w całości.
3. Katastrofa samolotu An-12 pod Czelabińskiem 2008 rok.
prędkość zderzenia z ziemią ok 350 -400 km/h ; prędkość pionowa 25 m/sek ; samolot upadł w przechyleniu na lewe skrzydło prawie 90 stopni.
- Stan rejestratora K3-63 ?
- uszkodzona obudowa Корпус регистратора К3-63 частично разрушен.
https://web.archive.org/web/20161019172910/http://www.mak.ru/russian/investigations/2008/report_an-12_ra-12957.pdf
stan wraku- zniszczenia większe niż w Smoleńsku.
tu zdjęcia z miejsca katastrofy:"
https://guedeloa.livejournal.com/4999.html
***
A to co ma do powiedzenia w sprawie zniknięcia rejestratora KZ-63 w Smoleńsku dr Lasek:
To ma być według Antoniego Macierewicza "superwytrzymaly" rejestrator - w bakielitowej obudowie. "Odnaleziony" tak jak "dowód" na wybuch - na zdjęciach. https://t.co/rUH11ntAxX pic.twitter.com/IbtScCWN1Q
— Maciej Lasek (@LasekMaciej) 9 marca 2018
**
-Czy dr Maciej Lasek jest aż takim ignorantem technicznym czy celowo wprowadza w błąd władze państwa i opinię publiczną ?
Suplement - Epilog:
http://www.airdisaster.ru/reports.php?id=13
Katastrofa Tu-154B
prędkość pionowa 300m/s !!!
Rejestrator K3-63 bardzo zniszczony - ale jego szczątki odnalezione na miejscu katastrofy.
Регистратор К-3-63 полностью разрушен, его носитель информации не сохранился.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka