Czy można po 11 latach znaleźć w raporcie MAK nie znane dotąd mega kłamstwo i manipulację ?
.. gdy tematem tym zajmowali się najlepsi w Polsce eksperci ?
- wspomagani przez czołowych ekspertów światowych ?
...
okazuje się że TAK.
To jest ewidentne kłamstwo i manipulacja.
Jeśli w tej kwestii posunęli się do tak bezczelnej manipulacji - to co sądzić o całości ?
- Tak jak pisałem już w maju 2010 roku ( po opublikowaniu raportu wstępnego)
raport MAK to ściema dla przykrycia rzeczywistego przebiegu tego zdarzenia.
Cytuję z raportu MAK:
O 10:39:05 (odległość 10,5 km od progu WPP 26) załoga zakończyła wypuszczanie klap na
36° (statecznik wysokości przemieścił się do położenia 3° na wznoszenie), tym samym nadała
samolotowi konfigurację do lądowania. Po wypuszczeniu klap prędkość przyrządowa została
zmniejszona się do 300 km/h.
( pisownia autentyczna- to też świadczy o "poziomie" polskiej Komisji, która firmowała tłumaczenie )

"
???
Co tu jest nie tak?
- Odpowiedź - bardzo wymierna - jest w raporcie MAK.
-Tę notkę pozostawiam na parę dni bez mojego wyjaśnienia;
każdy może dojść łatwo do tego,
dlaczego cytowany fragmencik zawiera
MEGA KŁAMSTWO I MANIPULACJĘ.
wystarczy trochę uwagi.
To nie jest błąd czy pomyłka- z kontekstu wynika, że powyższy fragment jest napisany świadomie, z premedytacją ; nie jest możliwe by eksperci rosyjscy nie wiedzieli o czym i co piszą.
**
skrócona lista tych, którzy to mega kłamstwo- manipulację w raporcie MAK przeoczyli:
dr Maciej Lasek - nie trzeba przedstawiać....
członkowie Komisji Laska:
Podkomisja techniczna
Eksperci z zakresu eksploatacji statków powietrznych, awioniki, techniki lotniczej, logistyki i informatyki:
dr inż. Stanisław Żurkowski[10] – przewodniczący (członek PKBWL[11])
płk mgr inż. Mirosław Wierzbicki[10] – zastępca przewodniczącego
mjr mgr inż. Dariusz Dawidziak[10]
ppłk mgr inż. Dariusz Majewski[10]
ppłk mgr inż. Leszek Filipczyk[10]
mjr mgr inż. Artur Kułaszka (ITWL)[10]
prof. dr hab. inż. Ryszard Krystek[10]
mgr inż. Piotr Lipiec[10] (PLL LOT[12])
mgr inż. Władysław Metelski[10]
ppłk dr inż. Sławomir Michalak (ITWL)[10]
ppłk mgr inż. Janusz Niczyj (ITWL)[10]
płk rez. mgr inż. Jacek Przybysz[10]
mjr rez. mgr inż. Jerzy Skrzypek[10]
mgr inż. Wiesław Wypych[10] (PLL LOT[12])
ppłk mgr inż. Cezary Musiał[1
a także:
Paweł Artymowicz - pilot awionetki - zażarty propagator narracji MAK
ale też:
eksperci Podkomisji
prezes PAN
niezależni i zależni amatorzy badań katastrofy i blogerzy
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka