quwerty quwerty
54
BLOG

Krętactwo MAK/Laska w kwestii obrotów silników Tu-154 na ścieżce; Smoleńsk.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0


cytuję  z raportu MAK

   Dla rzeczywistych warunków lotu obrotom sprężarki wysokiego ciśnienia (KWD) 75%

odpowiadają obroty sprężarki niskiego ciśnienia (KND) 51-52%, tzn. z założenia większe od

zarejestrowanych wartości (32-33%).

A zatem, już na tym etapie załoga powinna rozpocząć

odejście na drugi krąg.


 - Jak - zatem - załoga  miała wiedzieć , że  obroty KND są  32-33% skoro nie było zegara, wyświetlacza, który pokazuje obroty sprężarki niskiego ciśnienia ???

- mogła by się dowiedzieć - hipotetycznie - dopiero  po odczycie czarnych skrzynek ....


   Wcześniej dałem się nabrać na  manipulacyjne zapisy w raportach MAK/Laska i uważałem, że  zegary na środku  panelu wskaźników pokazują obroty KND , skoro  tyle o tych obrotach sprężarki  było w raportach i to właśnie do obrotów  sprężarki  niskiego ciśnienia odnosiła się komisja Millera.

Przykład:

O godz. 08:40:55,5, gdy obroty pędni niskiego ciśnienia silników nr 1, 2, 3 wynosiły

odpowiednio 41,9%, 38,6%, 45,2% .


Zegary Tu-154 pokazują załodze tylko obroty sprężarki  wysokiego ciśnienia:

image



Zegary na panelu mają ogólny opis - obroty 

image



   W samolocie Boeing 727 ( bardzo podobnym)  priorytetowe są  zegary  pokazujące obroty KND ( N1);

niżej na panelu  są zegary pokazujące obroty KWD ( N2).


image








  

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka