18 obserwujących
958 notek
678k odsłon
  388   2

Rosjanie dostarczyli jednoznacznego dowodu, że narracja MAK jest kłamstwem

    Wykonałem przez te lata znakomitą  pracę

- za Komisję, Podkomisję,

- ekspertów lotniczych z Instytutu , WAT , Uczelni etc

- za blogerów


a przeciw hejterom, którzy wyzywali mnie od gów**en internetowych

- życzyli śmierci ( abyś wąchał kwiatki od spodu)

- profesorek z Kanady, pilot awionetki hejtował mnie , nazywając  tirówką

głupkiem,  co nie skończył 4 klas podstawówki ..


  Udowodniłem, że  narracja  MAK jest  kłamstwem.

 A tu gwóźdź do trumny narracji MAK

dowód na tacy:

   Oto jak naprawdę  wygląda 

próba odejścia  na drugi krąg  samolotu Tu-154 z wysokości  20m nad podłożem przy pocz. prędkości  zniżania 7 m/s

( choć tak naprawdę w Smoleńsku to przewyższenie wyniosło wg narracji MAK ok 12 m!

Katastrofa  samolotu Tu-1544 w Leningradzie- lotnisko Pulkowo -1991 rok
https://avia-pro.net/blog/aviakatastrofa-tu-154b-1-v-aeroporta-pulkovo-1991

  Samolot rozpoczął manewr na wysokości 20 m nad podłożem przy prędkości zniżania  7 m/s;

pomimo przełączenia silników na reżim startowy , maksymalnego wychylenia sterów  przez   wyszkolonych  pilotów znających dobrze język rosyjski ...  i maszynę

 A positive increase in vertical overload appeared, the pitch angle became larger by 8 degrees with an angular speed of pitch up to 2,2 degrees per second. ..
Подробнее на: https://avia-pro.net/blog/aviakatastrofa-tu-154b-1-v-aeroporta-pulkovo-1991

 samolot uderzył o podłoże z przeciążeniem  4,5 g  i przełamał się  na kilka kawałków;

 zginęło 13 osób na pokładzie.

image

The crew for 2,5 seconds from touching at a height of approximately 20 m from the ground at a vertical speed of descent 7 m / s, realizing the danger of a rough landing, fully took the helm “over” (the elevator deflected all the way to the conning — 29 °) almost simultaneously the operating mode of the engine to take-off mode (at the time of the contact, the revolutions increased to 75 percent on the KVD). A positive increase in vertical overload appeared, the pitch angle became larger by 8 degrees with an angular speed of pitch up to 2,2 degrees per second.

At instrument speed 250 km / h in 13: 06: 13, the plane landed on the blind area of ​​the PBC, which has a counter inclination of 3 degrees with almost no roll, with a course 100 degrees, with a slight (approximately 1 degree) negative pitch angle in relation to the blind area of ​​the CPB with a vertical 7 m / s descent rate.


***

 Eksperci wszelkiej maści  -

mieliście zaćmienie umysłu ?

 jak można było uwierzyć w ruskie kłamstwo, 

 że samolot Tu-154 mógł przerwać zniżanie i przejść na wznoszenie mając tylko 12 m przewyższenia nad podłożem ?????

- gdy prędkość zniżania w tym punkcie była 7 m/s

a silniki pracowały w reżimie bliskim małego gazu


To fizyka z I klasy szkoły średniej

 fizyka Newtona , temat : inercja...


tylko, że w tym przypadku mieliśmy do czynienia z "inercją"  ekspertów lotniczych ;

 którzy  zawiedli

skompromitowali się

w tak ważnej dla  Polski   sprawie

 w sprawie tak istotnej dla polskiej racji stanu.



Lubię to! Skomentuj8 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka