Wykonałem przez te lata znakomitą pracę
- za Komisję, Podkomisję,
- ekspertów lotniczych z Instytutu , WAT , Uczelni etc
- za blogerów
a przeciw hejterom, którzy wyzywali mnie od gów**en internetowych
- życzyli śmierci ( abyś wąchał kwiatki od spodu)
- profesorek z Kanady, pilot awionetki hejtował mnie , nazywając tirówką
głupkiem, co nie skończył 4 klas podstawówki ..
Udowodniłem, że narracja MAK jest kłamstwem.
A tu gwóźdź do trumny narracji MAK
dowód na tacy:
Oto jak naprawdę wygląda
próba odejścia na drugi krąg samolotu Tu-154 z wysokości 20m nad podłożem przy pocz. prędkości zniżania 7 m/s
( choć tak naprawdę w Smoleńsku to przewyższenie wyniosło wg narracji MAK ok 12 m!
Katastrofa samolotu Tu-1544 w Leningradzie- lotnisko Pulkowo -1991 rok
https://avia-pro.net/blog/aviakatastrofa-tu-154b-1-v-aeroporta-pulkovo-1991
Samolot rozpoczął manewr na wysokości 20 m nad podłożem przy prędkości zniżania 7 m/s;
pomimo przełączenia silników na reżim startowy , maksymalnego wychylenia sterów przez wyszkolonych pilotów znających dobrze język rosyjski ... i maszynę
A positive increase in vertical overload appeared, the pitch angle became larger by 8 degrees with an angular speed of pitch up to 2,2 degrees per second. ..
Подробнее на: https://avia-pro.net/blog/aviakatastrofa-tu-154b-1-v-aeroporta-pulkovo-1991
samolot uderzył o podłoże z przeciążeniem 4,5 g i przełamał się na kilka kawałków;
zginęło 13 osób na pokładzie.
The crew for 2,5 seconds from touching at a height of approximately 20 m from the ground at a vertical speed of descent 7 m / s, realizing the danger of a rough landing, fully took the helm “over” (the elevator deflected all the way to the conning — 29 °) almost simultaneously the operating mode of the engine to take-off mode (at the time of the contact, the revolutions increased to 75 percent on the KVD). A positive increase in vertical overload appeared, the pitch angle became larger by 8 degrees with an angular speed of pitch up to 2,2 degrees per second.
At instrument speed 250 km / h in 13: 06: 13, the plane landed on the blind area of the PBC, which has a counter inclination of 3 degrees with almost no roll, with a course 100 degrees, with a slight (approximately 1 degree) negative pitch angle in relation to the blind area of the CPB with a vertical 7 m / s descent rate.
***
Eksperci wszelkiej maści -
mieliście zaćmienie umysłu ?
jak można było uwierzyć w ruskie kłamstwo,
że samolot Tu-154 mógł przerwać zniżanie i przejść na wznoszenie mając tylko 12 m przewyższenia nad podłożem ?????
- gdy prędkość zniżania w tym punkcie była 7 m/s
a silniki pracowały w reżimie bliskim małego gazu
To fizyka z I klasy szkoły średniej
fizyka Newtona , temat : inercja...
tylko, że w tym przypadku mieliśmy do czynienia z "inercją" ekspertów lotniczych ;
którzy zawiedli
skompromitowali się
w tak ważnej dla Polski sprawie
w sprawie tak istotnej dla polskiej racji stanu.