quwerty quwerty
406
BLOG

Rosjanie dostarczyli jednoznacznego dowodu, że narracja MAK jest kłamstwem

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

    Wykonałem przez te lata znakomitą  pracę

- za Komisję, Podkomisję,

- ekspertów lotniczych z Instytutu , WAT , Uczelni etc

- za blogerów


a przeciw hejterom, którzy wyzywali mnie od gów**en internetowych

- życzyli śmierci ( abyś wąchał kwiatki od spodu)

- profesorek z Kanady, pilot awionetki hejtował mnie , nazywając  tirówką

głupkiem,  co nie skończył 4 klas podstawówki ..


  Udowodniłem, że  narracja  MAK jest  kłamstwem.

 A tu gwóźdź do trumny narracji MAK

dowód na tacy:

   Oto jak naprawdę  wygląda 

próba odejścia  na drugi krąg  samolotu Tu-154 z wysokości  20m nad podłożem przy pocz. prędkości  zniżania 7 m/s

( choć tak naprawdę w Smoleńsku to przewyższenie wyniosło wg narracji MAK ok 12 m!

Katastrofa  samolotu Tu-1544 w Leningradzie- lotnisko Pulkowo -1991 rok
https://avia-pro.net/blog/aviakatastrofa-tu-154b-1-v-aeroporta-pulkovo-1991

  Samolot rozpoczął manewr na wysokości 20 m nad podłożem przy prędkości zniżania  7 m/s;

pomimo przełączenia silników na reżim startowy , maksymalnego wychylenia sterów  przez   wyszkolonych  pilotów znających dobrze język rosyjski ...  i maszynę

 A positive increase in vertical overload appeared, the pitch angle became larger by 8 degrees with an angular speed of pitch up to 2,2 degrees per second. ..
Подробнее на: https://avia-pro.net/blog/aviakatastrofa-tu-154b-1-v-aeroporta-pulkovo-1991

 samolot uderzył o podłoże z przeciążeniem  4,5 g  i przełamał się  na kilka kawałków;

 zginęło 13 osób na pokładzie.

image

The crew for 2,5 seconds from touching at a height of approximately 20 m from the ground at a vertical speed of descent 7 m / s, realizing the danger of a rough landing, fully took the helm “over” (the elevator deflected all the way to the conning — 29 °) almost simultaneously the operating mode of the engine to take-off mode (at the time of the contact, the revolutions increased to 75 percent on the KVD). A positive increase in vertical overload appeared, the pitch angle became larger by 8 degrees with an angular speed of pitch up to 2,2 degrees per second.

At instrument speed 250 km / h in 13: 06: 13, the plane landed on the blind area of ​​the PBC, which has a counter inclination of 3 degrees with almost no roll, with a course 100 degrees, with a slight (approximately 1 degree) negative pitch angle in relation to the blind area of ​​the CPB with a vertical 7 m / s descent rate.


***

 Eksperci wszelkiej maści  -

mieliście zaćmienie umysłu ?

 jak można było uwierzyć w ruskie kłamstwo, 

 że samolot Tu-154 mógł przerwać zniżanie i przejść na wznoszenie mając tylko 12 m przewyższenia nad podłożem ?????

- gdy prędkość zniżania w tym punkcie była 7 m/s

a silniki pracowały w reżimie bliskim małego gazu


To fizyka z I klasy szkoły średniej

 fizyka Newtona , temat : inercja...


tylko, że w tym przypadku mieliśmy do czynienia z "inercją"  ekspertów lotniczych ;

 którzy  zawiedli

skompromitowali się

w tak ważnej dla  Polski   sprawie

 w sprawie tak istotnej dla polskiej racji stanu.



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka