quwerty quwerty
120
BLOG

Sfałszowanie parametrów w raporcie MAK - Fizyki się nie oszuka- rozwiązanie.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

  Społeczeństwo jest generalnie bardzo słabo wyedukowane z fizyki i leniwe;

nie chce się nawet ruszyć mózgownicą..

nikomu...

image

I co ?

widzicie to ?

To są parametry fizycznie niemożliwe


..

Pokazuję i objaśniam:

W raporcie MAK podano jakoby  ok godz. 10:40:44  nagle prędkość spadła z 290 km/h do 283 km/h w ciągu 2,05 s;

jak uczyliśmy się w  szkole na pierwszych lekcjach fizyki- Dynamika - ten spadek prędkości musiała spodowac jakaś siła , którą  łatwo obliczyć ze wzoru:

 F= m*a

 a ( opóźnienie)  wyliczymy z danych na wykresie 49:

prędkość spadła o 7 km/h czyli  o 1,94 m/s w czasie 2,05 s

obliczamy opóźnienie

a= delta V/ delta t = 1,94 m/s  /  2,05 s =   0,95 m/s2

(...)


Podstawiamy do wzoru  F= m*a

F= 78600 kg  * 0,95 m/s2= 74670 kg*m/s2 =

ok. 7,6 Ton


To jest siła  średnia - nie mogła  od razu mieć tej wartości ale narastała od ..zera; czyli  maksymalna siła chwilowa zapewne  musiała by osiągnać  wartość rzędu  10 Ton


 Skąd się wzięła ta siła ?

z niczego .... MAK na siłę zmniejszył wirtualnie prędkość samolotu aby uprawdopodobnić winę  pilotów;

tam w tym momencie taka siła nie mogła  zadziałać

dlaczego?

rozważmy możliwe teoretycznie źródła  powstania dużej siły  hamującej:


a) mechanizacja  skrzydła, wysuniecie klap  na 45 stopni

z podręczników  Pilotowania  samolotu Tu-154 Piatina  i innych

wiadomo -dla porównania- , że  przy   prędkości  rzędu  280 km/h  wysunięcie klap z pozycji 25 na 36  skutkuje  przyrostem siły oporu  rzędu  3 Ton

wysunięcie z poz.36 na 45 dawałoby tylko nieco więcej - nigdy  7 Ton !!

poza tym wysuwanie i chowanie klap trwa  ładnych kilka sekund -

w dwie sekundy - niemożliwe

zresztą Tu-154 nie wysuwał  w tym momencie klap

**

b) zmniejszenie ciągu silników

ale tu  pracowały w reżimie mały gaz

- więc wykluczone


c) gwałtowna zmiana  kąta  natarcia( potem równie szybki  powrót do poprzedniego - wszystko w 2 sekundy!

- nawet gdyby  piloci chcieli taki manewr wykonać- tu nie miało to miejsca  - to

byłoby to w w jakimś stopniu  możliwe  ...ale na samolociku akrobacyjnym !!


Cuda panie, cuda....

Nie - to ordynarne fałszerstwo MAK

quod erat demonstrandum

***

Temat został wyczerpany a wszystkie aspekty katastrofy bardzo dokładnie zbadane

prof. Paweł Artymowicz 

 w notce:

https://www.salon24.pl/u/fizyka-smolenska/1197971,smolensk-2010-czas-na-podsumowanie

**


Nie - temat został  dokładnie zmanipulowany, zafałszowany

przez Komisję Laska i osoby ją wspierające,  w tym wyżej wymienionego.


image





quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka