Ta sprawa kładzie się cieniem na sytuacji Polski;
nie będzie traktowane poważnie państwo , które nie potrafi ustalić jak dokładnie zginął jego Prezydent
nie będzie traktowane poważnie państwo , którego przywódcy niby coś mówią , że był zamach
ale nie robią nic,
by po powiedzeniu A powiedzieć B;
wreszcie- nie będzie silnym państwo, które jest tak targane przez niepotrzebne spory wokół sprawy zamachu w Smoleńsku
co więcej-
na dziś to zdecydowana większość Polaków uległa propagandzie płynącej prosto z Moskwy - wspieranej przez pożytecznych idiotów w kraju
jakoby w Smoleńsku zawinili piloci i politycy polscy,
a Rosja nie ma z tym nic wspólnego..
- i tak jest w sytuacji gdy maski opadły,
gdy po agresji na Ukrainę i po sposobie w jaki tę agresje realizują wiadomo,
że Putin, Szojgu to zbrodniarze zdolni do każdej zbrodni.
**
Raport Podkomisji- raczej słaby, miejscami niespójny- ale przedstawił jednoznaczne dowody, że raport MAK jest kłamstwem.
W tej sytuacji Rosji pozostaje bronić swego stanowiska na zasadzie:
- nie uznajemy raportu Podkomisji ponieważ zamachu dokonaliśmy w mniej lub bardziej inny sposób;
dopóki nie przedstawicie wersji zgodnej z tym jak tego dokonaliśmy -
raport polski odrzucamy.
***
Krytyczne niezgodności raportu MAK i dowody , że to nie był wypadek komunikacyjny.
1. Rozwalenie kadłuba na drobne fragmenty - co nie mogło by się stać przy zderzeniu o małej energii jak je sam określił dr Lasek
w raporcie:
2. Skonfabulowane przeciążenia 100g wskutek zderzenia samolotu z ziemią, które jakoby zabiły momentalnie wszystkich na pokładzie;
jak pisałem w roku 2010 i jak to udowodniono w symulacji NIAR/Podkomisji - w końcowej części kadłuba przy zderzeniu jak wg narracji MAK przeciążenia i uszkodzenia byłyby znacznie mniejsze- przeciążenia rzędu max. 20...30g.
3. Wyrwana czarna skrzynka z ogona; takie zdarzenie może mieć miejsce przy zderzeniu z ziemią z prędkością ponad 400 km/h lub przy wybuchu; lub działaniu osób trzecich- CFIT jako przyczyna wykluczony.
4. Zerwane ubrania z ciał wielu ofiar; przy katastrofie CFIT przy tych parametrach niemożliwe; takie zerwanie to tylko wskutek podmuchów o ogromnej prędkości- np. przy wybuchu.
W przypadku zestrzelonego lotu 17 linii malezyjskich linii wiele ofiar było pozbawionych ubrań; jak wyjasnia ekspert:
jeśli ciała są pozbawione ubrań , zwykle oznacza to ,że pasażerowie najprawdopodobniej zostali wyrzuceni z samolotu i poddani działaniu powietrza o ekstremalnej prędkości względnej setek mil na godzinę !!
5. Niemożliwe fizycznie parametry przejścia na wznoszenie przed brzoza smoleńską; zresztą komisja Laska sama zataiła , że wynik eksperymentu w Moskwie- manipulowanego, naciąganego- dał wynik, że samolot Tu-154 rozpoczynając manewr odejścia na wysokości rzeczywistej 20 m nad ziemia, zderzył by się z podłożem jeszcze przy zniżaniu !!
-wynik eksperymentu: rozpoczynają manewr na wysokości 20 m nad ziemią samolot utracił ok 19..23 m wysokości !!
- dowodzi to fałszerstwa parametrów co najmniej ostatnich sekund lotu
6. Ślady botaniczne , które nie pasują do narracji MAK ( pominięto m.in. druga podobnie złamana brzozę oraz złamany duży świerk nie leżące na linii trajektorii oraz drzewa przy wrakowisku powalone na zewnątrz !!)
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1189297,slady-w-botanice-nie-potwierdzaja-narracji-mak-laska-w-sprawie-smolenska
https://www.salon24.pl/u/niegracz/976496,metoda-botaniczna-w-analizie-wrakowiska-tu-154-w-smolensku
7. Zniszczenie przez Rosjan rejestratora K3-63 ; aby ukryć fałszowanie zapisów elektronicznych;
jak pokazałem w notkach nawet przy o wiele ostrzejszych parametrach zderzenia taki rejestrator przetrwa; Rosjanie musieli go zniszczyć bo zapisów na taśmie nie da się podrobić.
zdarzyło się, że rejestrator K2-63 przetrwał nawet przy prędkości zderzenia 950 km/h
Katastrofa Tu-124 pod Dniepropietrowskiem
https://ru.wikipedia.org/wiki/Катастрофа_Ту-124_под_Днепропетровском
на скорости 950 км/ч под углом около 70—75° и с левым креном врезался в кукурузное поле
samolot zderzył sie z podłożem z prędkością 950km/h
Однако на параметрическом регистраторе (К3-63) записи отсутствовали[2].
na rejestratorze K3-63 brak było zapisów...ale przetrwał
8. Stan foteli- nigdy w historii lotnictwa - w katastrofie typu CFIT o podobnych parametrach wszystkie fotele nie były wyrwane i oddzielone od siebie.
9. Brak zidentyfikowanego miejsca pierwszego uderzenia kadłuba - tzw. impact point- bruzda, krater ; to świadczy że samolot nie spadł na ziemię w całości.
...
i wiele, wiele innych przesłanek, dowodów etc.
o których mowa w Raporcie Podkomisji
oraz moich notkach.