20 obserwujących
1037 notek
700k odsłon
  264   2

Nie będzie pełnej niepodległości bez rozliczenia sprawy zamachu w Smoleńsku.

  Ta sprawa kładzie się  cieniem na sytuacji Polski;


nie będzie  traktowane poważnie państwo , które nie potrafi ustalić jak dokładnie zginął  jego Prezydent


nie będzie traktowane  poważnie państwo , którego przywódcy niby coś mówią  , że był zamach

ale nie robią nic,

by po powiedzeniu A powiedzieć B;


wreszcie- nie będzie silnym  państwo, które  jest tak targane przez niepotrzebne spory wokół sprawy zamachu w Smoleńsku

co więcej-

na dziś to zdecydowana większość Polaków uległa propagandzie płynącej prosto z Moskwy - wspieranej przez pożytecznych idiotów w kraju

jakoby w Smoleńsku  zawinili piloci i politycy polscy,

  a Rosja nie ma z tym nic wspólnego..


- i tak jest w sytuacji gdy maski opadły,

gdy po agresji na Ukrainę i po sposobie w jaki tę agresje realizują wiadomo,

że Putin, Szojgu to zbrodniarze zdolni do każdej zbrodni.

**

 Raport  Podkomisji-  raczej słaby, miejscami niespójny- ale przedstawił jednoznaczne  dowody, że raport MAK jest kłamstwem.


W tej sytuacji Rosji pozostaje  bronić swego stanowiska na zasadzie:

- nie uznajemy raportu Podkomisji ponieważ  zamachu dokonaliśmy w mniej lub bardziej  inny sposób;

 dopóki nie  przedstawicie wersji zgodnej z tym jak tego dokonaliśmy -

raport polski odrzucamy.

***

Krytyczne  niezgodności  raportu MAK i dowody , że to nie był wypadek komunikacyjny.


1. Rozwalenie kadłuba na drobne fragmenty - co nie mogło by się stać przy  zderzeniu o małej energii jak je  sam określił dr Lasek

w raporcie:

image


2. Skonfabulowane  przeciążenia  100g  wskutek zderzenia samolotu z ziemią, które jakoby  zabiły  momentalnie wszystkich na pokładzie;

 jak pisałem w roku 2010 i jak to udowodniono w symulacji  NIAR/Podkomisji - w końcowej części kadłuba przy zderzeniu jak wg narracji MAK przeciążenia i uszkodzenia  byłyby znacznie mniejsze- przeciążenia  rzędu  max. 20...30g.


3. Wyrwana  czarna skrzynka z ogona; takie zdarzenie może mieć miejsce  przy zderzeniu z ziemią z prędkością ponad 400 km/h  lub przy wybuchu; lub działaniu osób trzecich- CFIT jako przyczyna wykluczony.


4. Zerwane  ubrania  z ciał wielu ofiar; przy katastrofie CFIT  przy tych parametrach niemożliwe;  takie zerwanie to  tylko wskutek podmuchów o ogromnej prędkości- np. przy wybuchu.

W przypadku  zestrzelonego   lotu  17  linii malezyjskich  linii    wiele  ofiar  było  pozbawionych ubrań; jak wyjasnia  ekspert:
jeśli  ciała  są pozbawione  ubrań , zwykle  oznacza to ,że  pasażerowie  najprawdopodobniej  zostali  wyrzuceni  z  samolotu  i poddani działaniu  powietrza  o ekstremalnej prędkości  względnej  setek mil  na godzinę !!



5. Niemożliwe  fizycznie  parametry  przejścia na wznoszenie przed  brzoza smoleńską; zresztą  komisja Laska sama  zataiła , że wynik eksperymentu w Moskwie- manipulowanego, naciąganego- dał wynik, że  samolot Tu-154  rozpoczynając manewr odejścia na wysokości rzeczywistej 20 m nad ziemia, zderzył by się z podłożem jeszcze przy zniżaniu !!

-wynik eksperymentu: rozpoczynają manewr na wysokości  20 m  nad ziemią samolot utracił  ok 19..23 m wysokości !!

image

- dowodzi to  fałszerstwa parametrów  co najmniej ostatnich sekund  lotu


6. Ślady botaniczne , które nie pasują do narracji MAK ( pominięto m.in. druga podobnie złamana brzozę oraz  złamany duży świerk nie leżące na linii trajektorii oraz  drzewa  przy wrakowisku powalone na zewnątrz !!)

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1189297,slady-w-botanice-nie-potwierdzaja-narracji-mak-laska-w-sprawie-smolenska

https://www.salon24.pl/u/niegracz/976496,metoda-botaniczna-w-analizie-wrakowiska-tu-154-w-smolensku


image


7. Zniszczenie przez Rosjan rejestratora K3-63 ; aby ukryć  fałszowanie  zapisów  elektronicznych;

 jak pokazałem w  notkach nawet przy o wiele  ostrzejszych parametrach zderzenia  taki rejestrator  przetrwa; Rosjanie musieli go zniszczyć bo zapisów na taśmie nie da się podrobić.

zdarzyło się, że  rejestrator  K2-63  przetrwał  nawet  przy prędkości zderzenia 950 km/h

Katastrofa  Tu-124  pod  Dniepropietrowskiem
https://ru.wikipedia.org/wiki/Катастрофа_Ту-124_под_Днепропетровском
на скорости 950 км/ч под углом около 70—75° и с левым креном врезался в кукурузное поле
samolot  zderzył sie  z podłożem z prędkością  950km/h

Однако на параметрическом регистраторе (К3-63) записи отсутствовали[2].
na rejestratorze  K3-63  brak było zapisów...ale przetrwał


8. Stan foteli- nigdy w historii lotnictwa - w katastrofie  typu CFIT o podobnych parametrach  wszystkie fotele nie były wyrwane i oddzielone  od siebie.


9. Brak  zidentyfikowanego miejsca  pierwszego uderzenia kadłuba - tzw. impact point- bruzda, krater ; to świadczy że samolot nie spadł na ziemię w całości.

...


i wiele, wiele innych przesłanek, dowodów  etc.

 o których  mowa w Raporcie Podkomisji

oraz moich notkach.



Lubię to! Skomentuj1 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka