quwerty quwerty
282
BLOG

Nie będzie pełnej niepodległości bez rozliczenia sprawy zamachu w Smoleńsku.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

  Ta sprawa kładzie się  cieniem na sytuacji Polski;


nie będzie  traktowane poważnie państwo , które nie potrafi ustalić jak dokładnie zginął  jego Prezydent


nie będzie traktowane  poważnie państwo , którego przywódcy niby coś mówią  , że był zamach

ale nie robią nic,

by po powiedzeniu A powiedzieć B;


wreszcie- nie będzie silnym  państwo, które  jest tak targane przez niepotrzebne spory wokół sprawy zamachu w Smoleńsku

co więcej-

na dziś to zdecydowana większość Polaków uległa propagandzie płynącej prosto z Moskwy - wspieranej przez pożytecznych idiotów w kraju

jakoby w Smoleńsku  zawinili piloci i politycy polscy,

  a Rosja nie ma z tym nic wspólnego..


- i tak jest w sytuacji gdy maski opadły,

gdy po agresji na Ukrainę i po sposobie w jaki tę agresje realizują wiadomo,

że Putin, Szojgu to zbrodniarze zdolni do każdej zbrodni.

**

 Raport  Podkomisji-  raczej słaby, miejscami niespójny- ale przedstawił jednoznaczne  dowody, że raport MAK jest kłamstwem.


W tej sytuacji Rosji pozostaje  bronić swego stanowiska na zasadzie:

- nie uznajemy raportu Podkomisji ponieważ  zamachu dokonaliśmy w mniej lub bardziej  inny sposób;

 dopóki nie  przedstawicie wersji zgodnej z tym jak tego dokonaliśmy -

raport polski odrzucamy.

***

Krytyczne  niezgodności  raportu MAK i dowody , że to nie był wypadek komunikacyjny.


1. Rozwalenie kadłuba na drobne fragmenty - co nie mogło by się stać przy  zderzeniu o małej energii jak je  sam określił dr Lasek

w raporcie:

image


2. Skonfabulowane  przeciążenia  100g  wskutek zderzenia samolotu z ziemią, które jakoby  zabiły  momentalnie wszystkich na pokładzie;

 jak pisałem w roku 2010 i jak to udowodniono w symulacji  NIAR/Podkomisji - w końcowej części kadłuba przy zderzeniu jak wg narracji MAK przeciążenia i uszkodzenia  byłyby znacznie mniejsze- przeciążenia  rzędu  max. 20...30g.


3. Wyrwana  czarna skrzynka z ogona; takie zdarzenie może mieć miejsce  przy zderzeniu z ziemią z prędkością ponad 400 km/h  lub przy wybuchu; lub działaniu osób trzecich- CFIT jako przyczyna wykluczony.


4. Zerwane  ubrania  z ciał wielu ofiar; przy katastrofie CFIT  przy tych parametrach niemożliwe;  takie zerwanie to  tylko wskutek podmuchów o ogromnej prędkości- np. przy wybuchu.

W przypadku  zestrzelonego   lotu  17  linii malezyjskich  linii    wiele  ofiar  było  pozbawionych ubrań; jak wyjasnia  ekspert:
jeśli  ciała  są pozbawione  ubrań , zwykle  oznacza to ,że  pasażerowie  najprawdopodobniej  zostali  wyrzuceni  z  samolotu  i poddani działaniu  powietrza  o ekstremalnej prędkości  względnej  setek mil  na godzinę !!



5. Niemożliwe  fizycznie  parametry  przejścia na wznoszenie przed  brzoza smoleńską; zresztą  komisja Laska sama  zataiła , że wynik eksperymentu w Moskwie- manipulowanego, naciąganego- dał wynik, że  samolot Tu-154  rozpoczynając manewr odejścia na wysokości rzeczywistej 20 m nad ziemia, zderzył by się z podłożem jeszcze przy zniżaniu !!

-wynik eksperymentu: rozpoczynają manewr na wysokości  20 m  nad ziemią samolot utracił  ok 19..23 m wysokości !!

image

- dowodzi to  fałszerstwa parametrów  co najmniej ostatnich sekund  lotu


6. Ślady botaniczne , które nie pasują do narracji MAK ( pominięto m.in. druga podobnie złamana brzozę oraz  złamany duży świerk nie leżące na linii trajektorii oraz  drzewa  przy wrakowisku powalone na zewnątrz !!)

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1189297,slady-w-botanice-nie-potwierdzaja-narracji-mak-laska-w-sprawie-smolenska

https://www.salon24.pl/u/niegracz/976496,metoda-botaniczna-w-analizie-wrakowiska-tu-154-w-smolensku


image


7. Zniszczenie przez Rosjan rejestratora K3-63 ; aby ukryć  fałszowanie  zapisów  elektronicznych;

 jak pokazałem w  notkach nawet przy o wiele  ostrzejszych parametrach zderzenia  taki rejestrator  przetrwa; Rosjanie musieli go zniszczyć bo zapisów na taśmie nie da się podrobić.

zdarzyło się, że  rejestrator  K2-63  przetrwał  nawet  przy prędkości zderzenia 950 km/h

Katastrofa  Tu-124  pod  Dniepropietrowskiem
https://ru.wikipedia.org/wiki/Катастрофа_Ту-124_под_Днепропетровском
на скорости 950 км/ч под углом около 70—75° и с левым креном врезался в кукурузное поле
samolot  zderzył sie  z podłożem z prędkością  950km/h

Однако на параметрическом регистраторе (К3-63) записи отсутствовали[2].
na rejestratorze  K3-63  brak było zapisów...ale przetrwał


8. Stan foteli- nigdy w historii lotnictwa - w katastrofie  typu CFIT o podobnych parametrach  wszystkie fotele nie były wyrwane i oddzielone  od siebie.


9. Brak  zidentyfikowanego miejsca  pierwszego uderzenia kadłuba - tzw. impact point- bruzda, krater ; to świadczy że samolot nie spadł na ziemię w całości.

...


i wiele, wiele innych przesłanek, dowodów  etc.

 o których  mowa w Raporcie Podkomisji

oraz moich notkach.



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka