quwerty quwerty
72
BLOG

Grono M.Dąbrowskiego- kompromitujące bzdury w Zdaniu odrębnym; Smoleńsk.Cz.3

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0


image

https://drive.google.com/file/d/1mkOcW2G65_eaoLRR4fsuC0inYTO59I1k/view



W SMOLEŃSKU nie zaobserwowano opisanego przez autora z Instytutu Lotnictwa efektu
zrównoważenia sił nośnych poprzez wychylenie prawej lotki i lotki-interceptora, lub przez
maksymalne wychylenie steru kierunku w prawo wraz z niewielkim wychyleniem w górę
prawej lotki, chociaż załoga podjęła próbę zrównoważenia rosnącego przechylenia.

Str.89

Analiza zapisów ATM-QAR wskazuje, że załoga nie wprowadziła SP w ślizg, lecz
instynktownie reagowała na szybko narastający obrót w lewo poprzez obrót wolantu
w prawo i krótkotrwałe użycie prawego pedału.


Jak qurnia

 niby sterowali samolotem

skoro wysiadły  wszystkie  układy hydrauliczne ?

Raport komisji Millera stwierdza, że zderzenie [z brzozą], spowodowało m.in. "rozszczelnienie zbiornika paliwa a także wszystkich trzech instalacji hydraulicznych – przerwane zostały przewody hydrauliczne zasilające mechanizm sterowania lewej lotki typu RP-55. Rozerwaniu przewodów hydraulicznych towarzyszył ubytek płynu hydraulicznego z instalacji oraz spadek ciśnienia w każdej z nich".


Żenada.


**

>>>>>

   W jakim celu  MAK  wpisał  taka opowiastkę  o pilocie który sięga pedału,  niby dla skontrowania lewego przechylenia-

skoro wg MAK/Laska układy  hydrauliczne uległy rozszczelnieniu i o żadnym sterowaniu nie  było mowy ? Raport jest  niespójny.

p.13.1 raportu końcowego

  Pilot próbował prawą nogą dosięgnąć do pedału i nacisnąć na niego w celu skontrowania lewego przechylenia, o czym świadczy wyraźnie czytelne w wyniku pośmiertnego stężenia (jako skutek nadmiernego wzrostu napięcia nerwowo-emocjonalnego) wyprężone położenie prawej stopy.


1.  To konfabulacja  - żadnych takich śladów nie można stwierdzić, gdy  ciało jest miażdżone  -a przeciążenia  sięgają 200g  i więcej...a  czas niby wyprężania stopy to może sekunda lub dwie !!

(  w kabinie - trzymając się narracji MAK  przeciążenia musiałyby być  znacznie  większe niż minimalne wg raportu : 100g).


2. Czy pilot  w ogóle  był  by w stanie  dosięgnąć  pedału   w pozycji  odwróconej  i  gdy samolot  obracał  się dość szybko  wokół osi  wzdłużnej ? Ile  czasu trwało by to  naprężenie mięśni  - parę sekund ?


3. Piloci wiedza że gdy tuz nad ziemią  przechylenie zbliża się do 45 stopni to już żadne sterowanie nie pomoże;

 to nie samolocik akrobacyjny tylko ciężki  samolot odrzutowy i to w konfiguracji  do lądowania  !

Ta wrzutka  miała  na celu wyłącznie sugerowanie  określonego  przebiegu  zdarzenia.

Komisja  Millera/Laska  łyknęła  tę konfabulacje MAK bezrefleksyjnie.


choć...

image


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka