quwerty quwerty
42
BLOG

Adiunkt fizyk Univ.Toronto (AI) : quwerty ma rację w kwestii przeciążeń -Smoleńsk...

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

 W maju 2010 roku na forum Katastrofa w Smoleńsku(portal gazeta.pl) od razu po opublikowaniu raportu wstepnego MAk napisałem że narracja MAK jest kłamstwem!

- i sie zaczął hejt na mnie, który trwa do dziś

- przede wszystkim  zakwestionowałem owo przeciązenie 100g , które jakoby przy tych warunkach zderzenia , które później sam dr Lasek

określsił  jako  "zderzenie  o małej energii"


 nie było  szans na przeżycie przy tych przeciążeniach "


napisali rosyjscy "specjaliści"  (specjaliści  od  kłamstw);

\

gdy to napisałem na forum Katastrofa od razu zostałem zaatakowany !!

- zwracam uwagę- nie było jeszcze  raportu Laska- raportu polskiego

a  zaczał się tak zmasowany , agresywny hejt na mnie , który najbardziej zdecydowanie  i konkretnie pokazywał kłamstwa i manipulacje  MAK , rosyjskie kłamstwa

- cała energia  tych ludzie, wiedza niektórych- jest tu i profesor astrofizyki i kilku fizyków-  idzie nie na analizę  narracji, rosysjkiej- wiedza w nią bezgranicznie!! tylko w

: hejtowanie, wykpiwanie, wyzywanie  internauty który wskzuje na kłamstwa, manipulacje błędy MAK!!

...

- co do wymiany opinii na temat przeciażeń 100g 0 jak wg raportu wstępnego MAK-

 to dwóch internautów:  qwakacz i igor.uk wyskoczyli z taka bzdurą:

100g jak najbardziej - przecież  juz przy schodzeniu  po schodach działa na ciało człowieka przeciążenie  8g!

- gdy zwróciłem im uwagę że pisza bzdury gdyż rzeczywista wartośc przeciażenia w takich warunkach to jest rzedu 1,25-1,5g

image

image

zostałem  zasypany  hejtem z ich strony i wielu, wielu innych  uczestników forum  w tym fizyków

image

..

 Zapytałem fizyka  z University of Toronto, adiunkta (AI)

image

image

image

image

image

image


-

Gdyby na forum Katastrofa w 2010 roku  odezwał się on

image a nie prof. Artymowicz

-goscie forum, a nastepnie  Salonu 24  nie byli by wprowadzani w błąd

 przez 14 lat !

 ja uniknałbym  hejtu liczonego w tysiacach  postów!!


- Na Salonie 24  w kwestii przeciążęnia na schodach hejtowali mnie także:

Jaworski, nudna-teoria,  syzyf i wielu, wielu innych



- Tak jak miałem i mam oczywiście rację w  kwestii przeciężenia

jakie działa na ciało człowieka  przy schodzeniu po schodach tak miałem i mam rację w eilu innych istotnych kwestiach dotyczacych technikaliów  tragedii w Smoleńsku- w kwestii przeciążeń-

przede wszystkim mam racje w  dwóch kwestiach:

1. MAK skonfabulował owe  100g - które rzekomo działało na wszystkich na pokładzie przy parametrach zderzenia jak wg narracji MAK

(  w  tylnej częsci kadłuba mogło byc.   ok 20g- gdyby to był CFIT)

2.  NIAR  błędnie oszacował przeciążenia w tylnej cześci kadłuba :jako   rzędu 200g  - winno być -rzędu20g


image


image

a teraz  popisy absolwentki - jak pisze - polibudy- pracuje jako fizyk

image

a to kolejny ignorant z fizyki, manipulant do którego prof. Artymowicz zwraca sie per "drogi" tak jak mnie okresla jako "idiotę"

image

image


**

 - Czy jeden może mieć racje gdy "wszyscy" twierdzą, że jest głupkiem ?

- Jak widać może...

**

- Ta historia  to dobry materiał dla socjologa  na prace o Głupocie  współczesnych Polaków

i łatwości manipulowania Publisią.

**



image

image


**
Zobacz  też:
https://www.salon24.pl/u/niegracz/944642,o-zachowaniu-sie-na-schodach-cial-fizykow-smolenskich-i-normalnych-c-d



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka