- Pisałem o tym w notkach , podałem dowody
https://www.salon24.pl/u/niegracz/836488,100g-konfabulacja-mak
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1421961,lasek-skopiowal-rosyjska-narracje-odnosnie-100g-w-protokole-192-firmuje-to-mon
- teraz doszedł kolejny - \
gwóźdź do trumny bajek Olivairesa ale i MAK i Artymowicza.
-takie bzdurne, absurdalnie wielkie wartości przeciążęń
i to na poziomie podłogi - podał dr Olivaires w Opracowaniu NIAR
rejon kokpitu 150-230g

A takie sa faktyczne wartosci przeciażeń dla miejsc zajmowanych przez załogę
w kokpicie

mniejsze niż 40g
( jesli w kopicie poniżej 40g to w końcu kabiny pasażerskiej poniżej 20g- raczej bliżej 10g))
a jakie bzdury wypisywał domorosły badacz katastrof
Paweł Artymowicz ( po godzinach pracy jako profesor astrofizyki)??

a na Litwie samolot Boeing 737 zderza sie z ziemią i jednoczesnie z budynkiemz predkoscią 280 km/h i przeciążenia
w kokpicie , zaledwie kilka metrów od nosa samolotu juz spadają do wartości poniżej 40g
Artymowicz jest w stanie napisac dowolną bzdurę i podać uzasadnienie- z sufitu...
***
Teraz jeszcze wyraźniej widać,
że to ja od maja 2010 miałem
i mam racje w tej kwestii:

-
Jak widać już w maju 2010 można było
przeciąć Kłamstwa MAK
- że tak się nie stało
to kompromitacja Komisji Laska
ale i polskiej elity technicznej , naukowej
Z kolei i Komisja Macierewicza
i komisja Tomczyka ( z udziałem prof.Kowaleczki !)
maja za uszami to że
nie oprotestowano Opracowania NIAR
i nie zażądano zwrotu kasy!!
---
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka