quwerty quwerty
18
BLOG

W pojedynkę udowodniłem, że MAK kłamał w kwestii przeciażeń 100g;

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 1

niezwłocznie  po 20  maja 2010 napisałem na forum tendencyjnie nazwanym "Katastrofa  w Smoleńsku"

że  MAK  konfabuluje owe przeciązenie  100g dla przykrycia rzeczywistego  przebiegu wydarzeń


potem udowodniłem to za pomocą  "katastrofologii  ;porównawczej"

-znalazłem  np.kilka  katastrof  typu CFIT przy podobnej  predkości zderzenia, odrzutowych samolotów pasażerskich

w których nie tylko że cześć ogonowa przetrwała w całej  objetosci- choc z uszkodzeniami- ale i można było - choc z trudem otworzyc tylne drzwi..


kłamstwo MAK wsparł prof.Artymowicz , który po godzinach  pracy udawał eksperta od katastrof lotniczych

- kłamstwo MAK wsparł  też NIAR  podajac w swej symulacji jeszcze wieksze wartosci  przeciązęń - pomylił sie o rząd wielkosci


- ale dane z niedawnych dwóch przypadków katastrof:

- Boeinga 737 w Indiach i Boeinga 787 nie pozostawiaja żadnych watpliwosci że MAK kłamał, skonfabulował owe rzekome 100g

- Panie profesorze Artymowicz  razem z dziekanem  Wydziału UofT , który rzekomo aprobuje , wspiera to co Pan robi w sprawie smoleńskiej

image

- pan twierdzi, że jest Pan ekspertem..

Pan oszacuje wielkość przeciążeń  w  kabinie Boeinga 737 w której przy zderzeniu samolotu z prędkościa 280 km/h

przeżyły 3 z 4 osób w kabinie...( proszę podać oszacowanie w dziesiątkach g..) dla miejsc pokazanych żółtą kropką

image


wychodzi Panu 100g image

....

Pan oszacuje wielkość przeciążeń  w  kabinie Boeinga 787 na miejscu 11A

skoro wiadomo , że pasażer po katastrofie szedł po wrakowisku i dzwonił z komórki..


image

---

a Pan dr Lasek co Pan ma do powiedzenia

image

---

co do NIAR to skompromitował się podwójnie:



nie dość że podał sufitowe  wartości zupełnie  nie odpowiadające rzeczywistości

wiedzy z fiozyki i mechaniki

dla tego typu zderzeń z ziemią ( katastrofologia porównawcza sie kłania..)

 np. dla końcowego odcinka kadłuba NIAR podał że:

image
- gdyby

NIAR podał że sa to wartości przeciazeń dla  blach poszycia w momencie pierwszych milisekund zderzenia  to dało by sie  to może jakoś wybronić

ale - pisząc że  "na poziomie podłogi"

zupełnie się pogrąża....


-- jak i zagraniczni eksperci-którzy tego nie zauważyli jak Protherroe czy Taylor


- jak i en masse- polscy eksperci, inżynierowie, fizycy   ..

którzy tego nie zauważyli!!

l;ub którzy milczeli, bali się odezwać ???

**

Generalnie, normalnie- centralnie

udowodniłem,  że  MAK/Lasek/Artymowicz

 kłamali , pisali bzdury na temat wartości przeciążeń dla katastrofy jak wg narracji MAK

--

czyli udowodniłem

że Raport MAK jest Jednym Wielkim Kłamstwem


 a NIAR w symulacji kropnął się o rząd wielkości

- co jest kompromitujące..


co do NIAR to skompromitował się podwójnie -


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka