quwerty quwerty
31
BLOG

"Ostatni lot" pilota Tu-154- R.Latkowskiego kompromitujący stek bzdur; Smoleńsk.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 1

 To, ze ktoś był dobrym pilotem samolotu Tu-154

nie znaczy że zna sie na analizowaniu tragicznego zdarzenia lotniczego;

 podobnie dobry kierowca niekoniecznie mus i się znać na silniku i mechanice

image

To ze ktoś był dobrym pilotem Tu-154 nie znaczy , że

 potrafi logicznie analizować fakty-

 Robert Latkowski nie potrafi;

 co więcej - wypisuje tyle bzdur, jest tak nieprecyzyjny w swych wypowiedziach

 ze  sprawa  wrażenie że jego poziom intelektualny - jest niski

Stąd Latkowski i spółka nie są w stanie zauważyć  rażących niezgodności krytycznych  w narracji rosyjskiej

która  całkowicie wspierają..

- Na bzdurach Latkowskiego, Osieckiego,Białoszewskiego wychowała się Publisia..

- wbili do ich świadomości bzdury i kłamstwa..



zaczniemy od trzęsienia ziemi a potem będzie tylko gorzej


str 151

samolot podchodził do lądowania mając przekroczoną masę samolotu do lądowania..o 5 ton

----

Bzdura


str 151

ze stenogramów wynika że podchodzili z prędkością o 10 km/h mniejszą niż powinni mieć..

---

Bzdura-

mieli o ponad 10 km/h za wysoka prędkość


I to pisze pilot?

 to jak on sam latał ??

...

a teraz konfabulacje pilota Latkowskiego  na temat  ostatniego odcinka  trajektorii - próba odejścia na drugi krąg.

str 158

..samolot zaczynał już prawie lecieć płasko , gdy od ziemi dzieliło go 30 m

-

??

skąd on to wytrzasnął ?

MAK, Lasek Artymowicz twierdzą

 że prawidłowa reakcja pilotów  nastąpiła na wysokości ok 20 m RW


wg Latkowskiego

Tu-154M na wysokości  30m RW leciał prawie płasko--

a wg MAK/Laska/Artymowicza na 20m RW  zniżał się z prędkością opadania ok.6,5m/s

itd

itd.


- Z tej książki bije głęboka niewiedza pilota Roberta  Latkowskiego

o okolicznościach  tragicznego zdarzenia w Smoleńsku 10.04.2010

bije jego głęboka niewiedza z zakresu i mechaniki, wytrzymałości materiałów, Fizyki Newtona!

( np. coś tam wspomina  o przeciażeniu100g ale kompletnie bezmyślnie..papugując  manipulacje MAK)

ale też głęboka wiara

w podsuniętą  przez Rosjan wersję wydarzeń..


zdaje się, że wziął jeszcze za te robotę  pieniądze...


Latkowski kompromituje sie także jnsynuując jakoby piloci  nie przestrzegali żadnych przepisów nie potrafili  sterować samolotem- dokładnie powtarzając  rosyjskie wrzutki ,

i tak opisuje,,, że zniżali się prędkoscia 6,5 m/s( gdy  powinno być 3,5 m/s) i nie zwracali na to uwagi

 że  wypatrywali  przez mgłe  ziemi ,zaniedbując obserwację przyrządów i stosowne reagowanie

-odnosi sie wrażenie, że Latkowski napisał to

nie jako pilot

ale jako..propagandzista.


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka