quwerty quwerty
268
BLOG

Pseudo-znawcy katastrof czyli jedno z oszustw nudnej-teorii ; "katastrofa"Tu-154.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 12

 Nudna-teoria od lat wspiera  narrację MAK -co od razu  go  dyskwalifikuje:  ma zero krytycyzmu i zero wiedzy.


  Ostatnio popełnił nieładną  notkę zarzucając  mi oszustwo; gdyby choć spróbował polemizować -a  nie  zaczynał od  wylewania pomyj  , ale w rezultacie  sam określił się kim jest.

A oto ten zarzut:

"W swojej najnowszej notce Qwerty "udowadnia, że samoloty mogą spokojnie latać bez 1/3 skrzydła. Ba podaje nawet przykłady. O czym już nie wspomina, to prosty fakt, że sterowność samolotu zależy wprost od prędkości. "


 W  notce   nudna-teoria podał  przykład  katastrofy   samolotu Boeing 747    w  Amsterdamie,  gdy samolot  utracił dwa silniki na prawym skrzydle  oraz  uległy uszkodzeniu sloty na  tym skrzydle co spowodowało zarówno asymetrię  sił aerodynamicznych jak i asymetrie siły  ciągu ( gdyż działały tylko silniki na  lewym skrzydle)

https://reports.aviation-safety.net/1992/19921004-2_B742_4X-AXG.pdf

ale nawet nie  zadał sobie trudu  uważnego przeczytania raportu  albo nie  zna za dobrze języka  angielskiego,   bo nawet laik potrafi wyczytać z raportu  to co  jest istotne dla oceny tego zdarzenia.


Tak wiec..

.. raport  podaje,  że    były  możliwości  uratowania samolotu choć sytuacja  była dla pilotów nadzwyczajna  i  nie byli  do końca  przygotowani do właściwych reakcji  przy tak poważnej awarii;

 samolot mógłby wylądować bezpiecznie gdyby  piloci  utrzymali prędkość  zaledwie  o ok. 10 mil na godzinę wyższą  niż  w momencie utraty  kontroli  i rozpoczęcia  przeciągnięcia.

  Dla  zachowania stabilności  lotu wystarczyło aby  piloci starali się  prowadzić maszynę na niewielkich kątach natarcia, nie  używali  max  siły ciągu na lewym  skrzydle -  a mieli możliwość kontroli prędkości przez  kąt  pochylenia -gdyż rozpoczynali manewr zniżania.


4.6 Evaluate and where necessary improve the training and
k                            knowledge of flight crews concerning factors affecting aircraft control when flying  in asymmetrical conditions such  as   with one or more engines inoperative including


advantages and disadvantages of direction of turn and initiation  of  bank;

- use of thrust  in order  to mainatain controllability


 

    Tak wiec  nudna-teoria  nazwał mnie oszustem , ale  w rezultacie sam wyszedł na durnia i ignoranta.

    Zastanawia  , dlaczego wielu ludzi  takich jak  jak  nudna-teoria- nie potrafi  spokojnie rozmawiać  na temat "katastrofy"i zamiast argumentów wobec osób,  które mają inne zdanie  posuwają się do używania obraźliwych określeń.

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka