Ponieważ kolejny raz ten ignorant czepia się jak przysłowiowe" guano do podeszwy", insynuuje i wypisuje debilizmy wypada raz na jakiś czas zripostować.
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/
nudna-teoria:
tak samo jak pilot w Tu-154 nie ma fizycznej możliwości zadania obrotów czy ciągu.
pilot Tu-154 Jerszow
Василий Васильевич Ершов
Patrząc na wskazania tych zegarów pilot przez ustawienie manetki ustala niezbędne obroty , a przez to- ciąg silników. Prawidłowo powinno się mówić: ustala reżim obrotów silników, lub krótko " reżim".
.................
insynuacja nudnej-teorii:
Jest to kolejny debilizm techniczny czystej wody, świadczący, że quwerty nie jest w stanie ogarnąć zasady działania tempomatu w samochodzie (z automatyczną skrzyną biegów).
Jaskrawo wychodzi tu na jaw debilizm nudnej-teorii: tematem mojej notki nie jest działanie tempomatu;
w notce pokazałem przede wszystkim, że:
1) komisja przez komentarz w stenogramie stwierdziła , że dca ustala w pewnym momencie reżim pracy silnika:
8:30:04.933 7-8 Dc( D-ca) Obroty silnika
8:30:20.28 jest 7-8 T Kwitowanie komendy
Opinia z 2010 roku:
Analiza stenogramu rozmów załogi samolotu Tu-154M 101
17 czerwca 2010
Autorzy: piloci LOT-u, byli i obecni, mający wieloletnie doświadczenie w
pilotażu tupolewów. Nazwiska do wiadomości redakcji.
08:20:36 IP 7-6 komentarz do stenogramu: Ponieważ 7-6 ustawia inżynier, chodzi tu o obroty silników na
poziomie 76%.
08:20:54 A 7-8 komentarz: Kapitan postanawia zwiększyć obroty silników do 78%.
zamieszczone przez:
http://www.radiomaryja.pl/bez-kategorii/analiza-stenogramu-rozmow-zalogi-samolotu-tu-154m-101/
2) występuje niezgodność miedzy danymi ze stenogramu wartością reżimu pracy silnika w raporcie:
I to by było w zasadzie na tyle.
Reszta w notkach.
P.S. Klakierzy nudnej-teorii wpisani pod notką , sami też wystawili sobie świadectwo.
Komentarze