quwerty quwerty
297
BLOG

Zanik praw fizyki Newtona nad Smoleńskiem - ścieżka cudów- c.d.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Oczywiście prawa  fizyki , w tym Newtona  działały -nie ma takiej możliwości by nie  zadziałałyby.


Występuje natomiast niezgodność parametrów  zapisanych na kopiach przekazanych stronie polskiej - z  prawami  fizyki; co należy wyjaśnić; czy  kopie są sfałszowane ?  czy  były błędy aparatury,oprogramowania  , inne przyczyny.


image

Porównałem  spadek  prędkości  samolotu  Tu-154 w okresie  ok  10:38:42 do  ok.10:39:02 ( tuż  przed  wejściem na ścieżkę) i zmniejszeniu prędkości  z ok  335 km/godz  do ok.300 km/h w czasie ok 10 sekund (  obszar zakreślony   kolorem zielonym ); przekopiowałem  fragment  dla  zbliżenia obrazu  do drugiego zdarzenia:

gdy  od ok 10:39:35 do ok  10:39:42  w czasie ok.7-sekund prędkość spadła z ok.305  do ok 285 km/godz.

W pierwszym przypadku jest to wytłumaczalne spadkiem  obrotów silnika  z ok 60%KND   do ok  40%  KND,  a więc istotnym spadkiem ciągu silnika ( hamowanie  "gazem"..)

W drugim przypadku  obroty silnika nie zmieniają się - cały czas jest "mały gaz"; kąt natarcia  nieco się zmniejsza-czyli spada opór czołowy;

skąd  więc wzięła się siła, która spowodowała gwałtowny  spadek prędkości?  ; 

korzystając z prawa zachowania energii można  oszacować, że  wartość siły hamującej,  która musiała by działać na tym odcinku   winna wynosić ok. 55000 N.

==========================================================================================================

Uzupełnienie:

Manipulacje  MAK w  treści  raportu; w zasadzie bełkot techniczny  - próba przykrycia  niezgodności:

\

Uwaga: Obliczeniowa prędkość lotu na ścieżce zniżania o kącie nachylenia 2 ̊40’ dla ciężaru 77-78 t    Vzn-265  km/h,  a  Vy=3,5  m/s.  Przy  faktycznej  prędkości  lotu  na ścieżce    Vzn=300...280  km/h  i zgodną  z  kierunkiem  lotu  prędkością  składową  wiatru  prędkość  pionowa  powinna  wynosić  około 4,0 m/s. Faktycznie załoga wykonywała lot po ścieżce z kątem nachylenia powyżej 5 ̊ (Vy ~ 8 m/s), tzn.  Po  trajektorii,  której  samolot  nie  mógł  zachować  bez  zwiększania  prędkości.  Automat  ciągu ustawiony  na  podtrzymanie  prędkości  Vzn=280  km/h  na  odcinku  zniżania  po  przelocie  DPRM (10:40:00) przestawił dźwignie obrotów wszystkich silników na mały gaz, dlatego samolot nie był w stanie utrzymać zadanej prędkości. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak nie  był, kiedy utrzymywał   stałą  prędkość  przez 25sekund !! od  10:40:00 do10:40:25

potem  nagle -przy tych samych parametrach -samolot  wytracał szybko prędkość.





quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka