Kto za to zapłacił ?
-Pan, Pani , Ja - wszyscy zapłaciliśmy..
.. za taką chałę.
W tak ważnej dla Polski sprawie.
https://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/rkm_zal.pdf
Załącznik nr 4 do Raportu Millera
Raport końcowy – Załącznik nr 4.
Geometria zderzenia samolotu
Wykorzystałem dane z:
Tab. 2. Parametry lotu samolotu Tu-15M nr 101 (90A837) charakteryzujące jego położenie w trakcie kontaktu z przeszkodami terenowymi oraz miejscu zetknięcia z ziemi

Wychodzą bzdury:

(Uwaga: czas dla uproszczenia odniesiony wg przebytej drogi ze stałą prędkością 76 m/s.)
Wg "ekspertów" Laska obrót ( półbeczka) wygląda tak:
- najpierw wolno-szybko
-potem wolno
potem: szybko- bardzo szybko- jeszcze bardziej szybko
- nagle stop
- potem znów przyspiesza
A po 2,4s osiąga absurdalną prędkość obrotową :
114 stopni na sekundę.
To wygląda gorzej niż chałtura,
to brak kompetencji, myślenia,zaangażowania.
To kompromitowanie siebie oraz Polski.
Dziwne też, że nikt z tego wcześniej nie sprawdził; nie wyłapał tak oczywistych błędów;
zakładano ,że komisja Laska składa się z profesjonalistów i działa z największą starannością.
Jakie można mieć zaufanie do innych fragmentów Raportu ?
- żadne
============================================================================================================
W odległości 855 m od progu pasa nastąpiło uderzenie lewego skrzydła w dużą brzozę na wysokości około 5,1 m (rys. 6), które doprowadziło do oderwania dużego fragmentu (około 6 m) lewego skrzydła wraz z lotką. Środek ciężkości samolotu znajdował się wtedy około 1,1 m powyżej progu drogi startowej, kąt przechylenia wynosił około -2,5° (przechylenie w lewo), a pochylenia wzrósł do 12,8.
Zmiana kierunku lotu została spowodowana reakcją samolotu na uderzenie w jego konstrukcję w odległości 10,8 m od osi pionowej samolotu. Rozszczelnione zostały wówczas wszystkie (trzy) instalacje hydrauliczne. Po przebyciu kolejnych 47 m samolot zderzał się na długości około 20 m z drzewami o średnicy konarów do 15 cm (rys. 8). Przechylenie samolotu w tym czasie gwałtownie wzrosło i wynosiło około -16° (w lewo).
Przy przechyleniu około -35°, po pokonaniu około 80 m od chwili utraty fragmentu lewego skrzydła samolot przeleciał nad linią energetycznąśredniego napięcia, powodując jej uszkodzenie (rys. 9)
Po przebyciu kolejnych 50m samolot pogłębił przechylenie do -50°. Następnie na odcinku około 40 m samolot uderzył w kilka grubszych drzew: świerki i brzozy, powodując łamanie ich konarów (rys. 10) i wzrost przechylenia do około -90°.
Po kolejnych 50 m lotu samolot zwiększył przechylenie do -120°,
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka