quwerty quwerty
223
BLOG

Raport MAK/Laska Fizyki nie oszuka - ślady materialne przeczą ich narracji.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Ta papuga jest martwa.

Skecz Monty Phytona..

.. i wszelkie  próby jej reanimacji  są skazane  na porażkę.



Choćby  się zeszło  1000  Fizyków

i każdy nie wiem jak się natężał

liczył, całkował cały się sprężał

naginał ,  ściemniał, manipulował

najpierw powoli  , potem od nowa

choćby robili to  lat i tysiąc

niejeden nawet  mógłby przysiąc

 że sprawa ma się   właśnie tak  to

-

to nie  da  rady  zaprzeczyć faktom


-Czy to   dr  Lasek  czy You-know-who czy bardzo były fizyk Michał  Jaworski  czy wybitny ( ale w innej dziedzinie) ekspert Gwant , czy ktokolwiek...

Nie da się ominąć, nie uwzględniać praw Fizyki.

Nie wiem  skąd wytrzaśnięto ignorantów  ,którzy spłodzili raport firmowany  przez  doktora Laska a napisali w nim tak:
\
Z raportu  Jerzego  MIllera/  dra  Laska:


            Uderzenie statecznika pionowego o ziemię

spowodowało oderwanie prawego statecznika poziomego, który zatrzymał się  na połamanych drzewach po przebyciu kilku metrów.!!!!!!!

image

Opisane  w raporcie zdarzenie jest fizycznie  niemożliwe;  autorzy  opisali je bezmyślnie.



   Jak  widać na  zdjęciu,  po pierwszym kontakcie z ziemią  przy prędkości rzędu  75m/sek  między  śladem a miejscem spoczynku  statecznika nie ma śladów  na ziemi;  ten  duży i  ciężki element leciał  ( by)   ten odcinek w powietrzu z prędkością (?) - no właśnie jaką ?


    Nawet  gdyby  zderzenie   W TYM  praca   ODERWANIA  pochłonęło tyle energii,  że  prędkość spadłaby więcej   niż o połowę do rzędu  30  m/sek to te  rachityczne  drzewka  nie  zatrzymałyby ruchu  statecznika.
............

Niech nawet będzie  25 m/s - niech  statecznik wyhamuje na długości  ok.30cm -uderza  w    linię gałęzi-drzewa  i krzaki - wtedy  przeciążenie  wyniesie

100g a siła  działająca  na  rachityczne gałęzie: 30 Ton

 masa  statecznika  wynosi   zapewne  co najmniej ok. 300kg ( wartość przyjęta do obliczeń)

gdyby  droga hamowania  była   0,5 m  to nadal przeciążenie   byłoby ogromne:  63g  a  siła  18 Ton !!


Dodatkowo - trzeba   uwzględnić,  że  statecznik    nie uderzył by przecież na płask , raczej skosem ,krawędzią; działał   by jak gilotyna  a siła skupiona  byłaby na tylko małej częsci  widocznych na zdjęciu rachitycznych gałęzi-  statecznik uderzający z taką prędkoscią   z  łatwością  przeciął  by te krzaki


Wniosek:obrazktóry  widać na zdjęciu: statecznik  oparty o  cienkie  gałęzie  dotyczy  sytuacji gdy  statecznik  opada  w to miejsce  ...statycznie -z niewielką predkością  postępową


a  opis tego zdarzenia jak  w raporcie Laska  - jest  fizycznie niemożliwy.

image

image

Bełkot techniczny  "ekspertów"Laska:
Cóż to ma niby oznaczać:
Dolna część  statecznika  ma fragment oderwany w  kierunku lotu.









quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka