
.. nie wygląda to na silnik , który jeszcze przed chwilą działał.

Strzałka wskazano miejsce wyraźnego wgięcia obręczy - siła działała we wskazanym kierunku, była to siła skupiona nacisk tylko miejscowy - sąsiednia płaszczyzna czołowa- kolor zielony nie jest zadrapana - nie był wiec to skutek zderzenia z przeszkodami w trakcie hipotetycznego ruchu tego fragmentu silnika w momencie katastrofy.
Podobnie niebieska obręcz nie wykazuje śladu działania sił wzdłużnych podczas hipotetycznego zderzenia.
Dla porównania: inne elementy typu kształtownik duraluminiowy nitowanej konstrukcji silnika:


Tym bardziej ten element - płat typu plaster miodu -
być może z innego fragmentu konstrukcji samolotu

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka