nihilscire nihilscire
78
BLOG

Kaja Godek przypomina, co oznacza termin Matka Polka

nihilscire nihilscire Polityka Obserwuj notkę 4

1. Pani Kaja Godek reprezentuje swoją osobą najpiękniejsze cechy Matki Polki!!! Walczy ze złem i to tym najbardziej podstępnym. Czasem może przesadzi ale tak trzeba!!! To takim niewiastom Suweren w 1918 nadał czynne prawa wyborcze.

2. Życie za życie! Mówi Wam to coś? Tak, to święty Maksymilian Kolbe i miliony chrześcijan, którzy piąte przykazanie, przypominam- NIE MORDUJ, traktują serio. 

3. A wszystko poza tym to moralizm pochodzący od słów nazizm, komunizm, marksizm... 

4. Słyszałem dzisiaj gościa w PR24 z Ordo Iuris i byłem zażenowany, że kogoś z tak zrytą marksizmem mózgownicą uważałem do niedawna za obrońcę naszych polskich interesów.  

5. Nie podoba mi się tworzenie na potrzebę chwili nowych definicji błędu lekarskiego. Ważna jest przysięga Hipokratesa: Primum non nocere. Pszczyńska śmierć kobiety to pestka wobec 100 a może 150 tys nadliczbowych zgonów z powodu pandemii. Tym niech się Ordo iuris zajmie!!! A szalony Niedzielski dalej knuje!

nihilscire
O mnie nihilscire

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka