
Jednak marsz źródeł dyscypliny od króla do ludu jest nieunikniony. Takie są koleiny historii. Nie stój z boku. Otwórz głowę na te dobre wieści.
Kiedyś w cybernetyce technicznej dowodziło się, że system zaprojektowany w tak, aby nie zdestabilizował go najbardziej niekorzystny wektor oddziaływań zewnętrznych ,w każdej innej sytuacji będzie działał optymalnie.
Z punktu widzenia stabilności państwa takim „najbardziej niekorzystnym wektorem” oddziaływań zewnętrznych byłoby opanowanie sejmu, rządu, banków, sadownictwa przez żydowsko-watykańską agenturę. Praktycznie tak się obecnie dzieje. Plączą się jeszcze pomiędzy tymi okupantami jacyś Polacy, ale niewiele mają do powiedzenia.
Zadajmy sobie zatem pytanie, czy jest możliwa taka konstrukcja systemu państwa, aby działał on zgodnie z potrzebami polskiej racji stanu. Taka możliwość istnieje, ale należałoby Przyśpieszyć proces przechodzenia źródła dyscypliny politycznej do właściwego suwerena jakim powinien być naród. Ten proces zachodzi. Źródło dyscypliny politycznej opuściło już trony monarsze, i przeniosło się do warstwy bonzów partyjnych. Usadowiło się ono tam tak mocno, że partie stały się prywatnymi korporacjami kolesiów. Już nawet przestało nas razić, że mamy imienne watahy Palikota, Ziobry, Gowina w bezwstydny sposób demonstrowane w nazwach komitetów wyborczych.
W duchu protestu dla tego stanu rzeczy rośnie u nas ruch zwolenników JOW-ów. Wielu jego apologetów wykorzystuje przy tym kryterium autorytetu bezmyślnie przywołując poglądy prof. Przystawy. Swój oziębły stosunek do JOW-ów przedstawiłem tu: Przeciw JOW – ostro! Nie może bowiem tak być, aby systemu państwa nie objąć żadną dyscypliną. Panowie od JOW chcą zamienić dyscyplinę partyjną na jeszcze większe nieszczęście jakim w JOW-ach może być polityczne bezhołowie.
Na szczęście zrodził się ruch skoncentrowany wokół „KONTRAKTU WYBORCZEGO”. Ruch rozumiejący, że trzeba postawić tamę panoszenia się w Polsce lobbystów pracujących dla obcych agentur. Posłowie reprezentujący jedynie swoje sumienie byliby dla nich łatwym łupem. Prace nad napełnianiem kontraktu wyborczego konkretnymi treściami są w trakcie intensywnych rozmów. Jednak gorący okres kampanii wyborczej trochę ten proces spowolnił. Zapowiadana na połowę kwietnia kolejna wersja kontraktu, dokumentująca prace musiała być odłożona. Przypominamy jednak stelaż tej nowej politycznej konstrukcji pokazujący jakiej że to dyscyplinie poseł będzie musiał się podporządkować.
_________ dnia __ __ ____
Kontrakt wyborczy
Komitet wyborczy ugrupowań politycznych „ ___________” zwany dalej komitetem wyborczym, w którego skład wchodzą:
1.....
2.....
.....
na okoliczność wyborów do Sejmu RP składa następujące przyrzeczenie publiczne w myśl artykułów 919-921 kodeksu cywilnego.
§ 1
Każdy z posłów, który wszedł do parlamentu z naszych list, bez względu na późniejszą przynależność do klubów poselskich, zobowiązany będzie do złożenia mandatu poselskiego jeśli sądownie, w drodze pozwu zbiorowego 250 wyborców w jego okręgu wyborczym, zostanie udowodniona mu wina nie wywiązywania się z realizacji postulatów wyborczych ustalonych w niniejszym kontrakcie.
§ 2
Członkowie komitetu przeprowadzili w drodze głosowania i z wykorzystaniem specjalizowanych portali internetowych na stronach:
1.
2.
....
badanie rankingu najważniejszych postulatów legislacyjnych celem ustalenia harmonogramu prac sejmowych dla ratowania suwerenności naszego kraju i zabezpieczenia dobrobytu narodu.
§ 3
Ustalono listę najważniejszych zadań legislacyjnych, które złożymy - po wejściu do Sejmu -do laski marszałkowskiej w następujących terminachpo zaprzysiężeniu:
lp.
|
Temat
(lista 15 najważniejszych zadań legislacyjnych według ich priorytetu)
|
Koordynator
|
Data złożenia projektu ustawy
|
1
|
a)Uchylenie precedensowejuchwałySądu Najwyższego z 20 września 1996 r. sygn. III CZP 72/96stwierdzającej że „Obietnice wyborcze nie powodują skutków cywilnoprawnych”
b)Ustawa z dnia 17 grudnia 2009 roku o dochodzeniu roszczeń w postępowaniu grupowym Dz.U. nr. 7 poz. 44.
Dodaje się:
Art. 1 p. 2a
Za czyn niedozwolony w myśl Art 1.p2 uznaje się wprowadzanie wyborców w błąd obietnicami wyborczymi .
...wraz z wynikającymi z tego zapisu konsekwencjami.
|
|
|
2.
|
… dalsze postulaty legislacyjne zgłoszone przez sygnatariuszy komitetu wyborczego
|
|
|
Jednocześnie zobowiązujemy się do podjęcia akcji promujących nasze postulaty legislacyjne w rządowych środkach masowego przekazu.
§ 4
Wprzypadku zdobycia większości parlamentarnej zobowiązujemy się do przyjęcia wszystkich ustaw wyszczególnionych w § 3
§ 5
Do koalicji wejdziemy jedynie w przypadku zaakceptowania naszych postulatów wyszczególnionych w§ 2 w umowie koalicyjnej z partnerami politycznymi.
§ 6
W przypadku zdobycia większości konstytucyjnej zrealizujemydodatkowonastępujące zadania.
lp.
|
Temat
(lista wspierających postulaty legislacyjne zmian w Konstytucji RP)
|
Koordynator
|
Data złożenia projektu ustawy
|
1
|
Konstytucja RP Art. 104 p.1.
Jest:
Posłowie są przedstawicielami Narodu. Nie wiążą ich instrukcje wyborców
Po zmianie:
Posłowie są reprezentantami wyborców i mogą być przez nich odwołani za sprzeniewierzenie się realizacji postulatów głoszonych w trakcie kampanii wyborczej
|
|
|
...
|
… dalsze postulaty legislacyjne zgłoszone przez sygnatariuszy komitetu wyborczego
|
|
|
§ 7
Oryginał niniejszego dokumentu wraz z podpisami zostanie złożony w …..
lp
|
Ugrupowanie
|
Podpis
|
1
|
|
|
2
|
|
|
...
|
|
|
|
Nie mamy żadnej wątpliwości, że narzucona tym kontraktem dyscyplina nie spodoba się naszym politycznym i ekonomicznym okupantom. Jednak marsz źródeł dyscypliny od króla do ludu jest nieunikniony. Takie są koleiny historii. Nie stój z boku. Otwórz głowę na te dobre wieści.
Więcej na ten temat znajdziesz tu: https://dl.dropboxusercontent.com/u/75370509/Filary%20pa%C5%84stwowo%C5%9Bci%20naszajA4.pdf
Inne tematy w dziale Polityka