Nowy Polski Show Nowy Polski Show
286
BLOG

"To nie jest Duda , na którego głosowałem!" - kilka słów o wywiadzie Prezydenta RP dla TV

Nowy Polski Show Nowy Polski Show Polityka Obserwuj notkę 4

Właśnie obejrzałem wywiad Prezydenta dla Telewizji Trwam. Szczerze, to obejrzałem go dwa razy i chciałem zrobić to po raz trzeci, ale po tych dwóch razach zrobiło mi się przykro. Nie będę owijał w bawełnę. To nie jest Andrzej Duda, na którego głosowałem! To nie jest polityk, który zapowiadał gruntowne zmiany i wsparcie reform dla rządu, który naprawią Polskę po degrengoladzie PO. Nie ma co się łudzić.  Duda nie będzie wspomagał zmian, które chce wprowadzać rząd Beaty Szydło. Po wywiadzie dla Ojca Rydzyka wiem, że Targalski miał rację: nie będzie już żadnych reform! Więcej na:  http://thenowypolskishow.co.uk/duda-tv-trwam

Antykomunista

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka