obiboknawlasnykoszt obiboknawlasnykoszt
1481
BLOG

Ja pamiętam o tym co się stało 10 kwietnia 2010 roku o godz. NN

obiboknawlasnykoszt obiboknawlasnykoszt Polityka Obserwuj notkę 8

 

 
 
 
 
Pamiętam kto dokonał zamachu i cierpliwie czekam na wymierzenie najsurowszej z kar.
 

 

 
Te świece i znicze są dla tych wszystkich wymienionych na moim blogu:
 
 

 

 

 

 

Dla wrabianej w katastrof załogi TU-154M PLF101

 

 

 
 
 
Cześć ich pamięci i pokój ich dusz.
 
 
Obibok na własny koszt łupiony przez POtworną bandę podatkami.

Jestem Polakiem – to słowo w głębszym rozumieniu wiele znaczy. Jestem nim nie dlatego tylko, że mówię po polsku, że inni mówiący tym samym językiem są mi duchowo bliżsi i bardziej dla mnie zrozumiali, że pewne moje osobiste sprawy łączą mnie bliżej z nimi, niż z obcymi, ale także dlatego, że obok sfery życia osobistego, indywidualnego znam zbiorowe życie narodu, którego jestem cząstką, że obok swoich spraw i interesów osobistych znam sprawy narodowe, interesy Polski, jako całości, interesy najwyższe, dla których należy poświęcić to, czego dla osobistych spraw poświęcić nie wolno.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka