Ponury Wtorek Ponury Wtorek
911
BLOG

Nie ma takiego pisania, dziękuję, dobranoc. Zawieszam bloga.

Ponury Wtorek Ponury Wtorek Rozmaitości Obserwuj notkę 13

Tydzień temu skończył mi się siedmiodniowy ban, nałożony przez administrację. Wracam jednak tylko po to, by obwieścić odejście.

Po pierwsze, primo: w ostatnim czasie doszły mi nowe obowiązku, którym poświęcać muszę więcej czasu, niż przypuszczałem. W związku z tym uznałem, że nie ma większego sensu wrzucanie jakiejś przypadkowej notki raz na miesiąc, bo na bardziej regularne pisanie niestety czasu mi już nie wystarczy.

Po drugie: primo: administracja Salonu24 zmieniła ostatnio politykę. Ma do tego, rzecz jasna, pełne prawo. Ja, z kolei, mam prawo tego nie akceptować. Renato Rudecka-Kalinowska, BOHO, Infidelu, obserwatorzy maści wszelakiej, wikary, pisiorze - wkrótce będziecie się kisić wyłącznie we własnym sosie, nie jestem bowiem pierwszym blogerem, który w ciągu ostatnich tygodni opuszcza Niezależne Fotum Publicystów, a i zapewne nie ostatnim (jak tam remamęty?).

EDIT: jak widać, moje słowa sprawdziły się szybciej niż oczekiwałem. Do zobaczenia, rosemannie:



Po trzecie, primo:
nie usuwam bloga, ani niczego, co się na nim znajduje - zachęcam do przejrzenia moich notek, nie polecam jednak krótkiej listy kilku z nich. Może ktoś znajdzie tu jeszcze coś ciekawego. Nie usuwam też konta. Co jakiś czas będę wpadał, czytał ostatnie teksty ulubionych autorów, i wypadał. Tak więc - kontakt ze mną przez PW wciąż jest i będzie możliwy.

Po czwarte, primo: dziękuję wszystkim tym, którzy poświęcali swój czas i czytali moje notki, niekiedy nawet komentując. Ponad pięćdziesiąt tysięcy odsłon bloga - to dla mnie wiele znaczy, drodzy Czytelnicy, dziękuję Wam raz jeszcze. Dziękuję (za różne rzeczy) poniżej wymienionym, w porządku alfabetycznym, osobom. Jeżeli kogoś przez niedopatrzenie i późną porę, tudzież brak (wyłącznie formalnego) dodania do listy ulubionych blogów pominąłem, przepraszam, i proszę czuć się do listy dopisanym. Ewentualnie proszę mnie zbesztać przez PW.

- Ambiwalentna Anomalia
- beret w akcji
- Czarnowidz
- Free Your Mind
- intuicja
- Koteusz
- Łażący Łazarz
- Niegdysiejszy Blondyn
- niezapominajka
- Rolex
- rosemann
- seaman
- seawolf
- Smok Gorynycz
- yuhma

 

Napastnik Polonii Ciemnogród. Moje konto na YouTube Wyobraźmy sobie, że któryś z PISowskich notabli, np. Z. Ziobro, pisze na swoim blogu, iż nie jest prawdą, że ś.p. poseł Karpiniuk zginał w Smoleńsku, że widział go wczoraj na dworcu w Kołobrzegu/Koszalinie... Wie Pan, jakby zareagowały media? Pewnie i Pan, i ja nie jesteśmy w stanie sobie wyobrazić tej nawałnicy. Chinaski, "Upadek Platformy: Palikot rży nad trumną Gosiewskiego". Nauczyciele, gratuluję wam podwyżki! Co prawda podwyżki podatków, zamiast pensji, ale mniej więcej Komorowski mówił prawdę. Podwyżki będą, niech nikt nie mówi, że nie! seawolf, "Zielona wyspa, godzina 20:05" - Krzyż przed Pałacem Prezydenckim umieścił diabeł! I jest to miejsce siania nienawiści. - Jeżeli szaleństwu [PiS-u] nie powie się stanowczo 'dość tego', to w tym najlepszym przecież od wieków czasie dla Polski zafunduje nam ono nie zwycięstwo dobra nad złem, lecz piekło, jakiego dawno nie widzieliśmy - Waldemar Kuczyński

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości